(#9670791)önemli olan yıldızları getirmesi değil, onları oynatabilmesi olan ekip. yenildiği maçlarda bile iyi mücadele veren, hırslı bir kadroya sahip, şampiyonluğun bu sezonki en büyük adayı.
not: eskişehirsporluyum. bir de eksi veriyorum.
edit: unutmadan, ' iyi günde kötü günde ' tezahuratını gerçek hayata en iyi uyarlamış taraftara sahiptir. o kadar vefakar taraftar, takımları yense de yenilse de tribüne gider, takımına destek verir. geriye kalan 17 kulüp ile beşiktaş' ın en büyük farkı budur.
yanlış anlama can sıkmasın editi: tekrar ediyorum; eskişehirsporluyum.
--aşk--
Benim defterlerim çok çabuk biterdi.Değişik şekillerde Beşiktaş yazdığım defter sayfalarını biriktirirdim sıranın altındaki zulada.Çoğu evden getirdiğim ekmek ufalanmasın diye üzerinde karnımı doyurduğum vasıfsız kağıtlardan sanardı onları, oysa ben kağıdın üzerinde yazanla doyuyordum, lâkin gel gör ki bir tek ona doyamıyordum.
Annem kızacak diye korkardım defter bitmeye yakın.''Çok uzun çıkarma özetleri, boş kullanma kağıtları'' diyecekti.Oysa gerçekten çok azdı boşa harcadıklarım, arada çocuklarla isim şehir oynardık işte, o kadar.Diğerleri boşa harcanmamıştı, üzerlerine Beşiktaş yazılmıştı.
Birşeyin üzerine Beşiktaş yazmak onu boşa harcamak olsa yüreğime yazmazdım ki... *
--aşk--
bugün ki iyi ya da kötü her sonuçta renkliler bok atmadan önce görsünler ve biraz olsun anlasınlar farkımızı diye.
Hakan arıkan ve Nihat varken maç kazanması çok çok zor. biri atamıyor öteki yoktan gol yiyor. Yönetim ne yapsın, hoca ne yapsın, diğer oyuncular ne yapsın...
isimlerle değil sistemiyle oynadığı zaman yenemeyeceği takım olmayacak ekip. bir eskişehirsporlu olarak geleceğinin güneşli olabileceğini söyleyebilirim. uykudan uyandırılıp sahaya çıkan ve konyaspor' u yenmeyi destan yazmak kabul edenlerse havayı kapalı görecek.
sevinmek için sevilmeyen en büyük kulüp. renklilerin hayasızca saldırdığı en büyük kulüp. beşiktaşlı olmak bir yaşam tarzıdır.ahlaktır!! 'nasıl geçirdik ama' kültürüyle doğrudan alakası olmayan bir duruştur. tek aşktırrrrrrrrrrrr ulan.
hocası schuster'i karşısına alıp bir güzel konuşmalılar, guti ve quaresmanın yokluğunda oluşan hazin tablo ve yanlış kaleci seçişleri konusunda uyarı yapılıp, kayseri maçında mutlak 3 puan istenmelidir.