beşar esad

entry1794 galeri188
    272.
  1. annesi tarafından terkedildiği iddaa edilen fakat milyonlarca suriyeli tarafından terkedilmeyecek insan.
    0 ...
  2. 271.
  3. Belki de ülkesinden gitmek isteyip, gidemeyen gönderilmeyen insandır.
    1 ...
  4. 270.
  5. En sonunda annesi tarafından da terk edilen adam.
    Beşşar Esed'in annesi Enise Mahluf da Suriye'yi terk etti; Birleşik Arap Emirlikleri'ne sığınan kızı Büşra'nın yanına yerleşti.
    2 ...
  6. 269.
  7. nusayridir. şianın bir mezhebi olmasına rağmen iran bile bunları kafir sayar zira hz. aliyi ilah kabul ederler. iranın şimdi destekleme sebebi ise ikisinin de ehli sünnet düşmanı olmasıdır.
    1 ...
  8. 268.
  9. hakkında elle tutulur hiç bi bilgiye sahip olmayanların başbakanlarının etkisiyle zalim,diktatör,katil vs. şeklinde itham ettikleri adam.
    1 ...
  10. 267.
  11. esad dışarıdan doğrudan müdahale olmadığı sürece inmesi artık çok zor. kendi halkını katlettiği doğrudur ama ilginçtir ki halk desteği olduğu için hala ülkenin başında. süreç uzadıkça esad'ın şansı artıyor. tabii burada çin, iran ve rusya'nın payı büyük.
    0 ...
  12. 266.
  13. babası gibi onun ki bunun kidir. amerikanın vurması falan umrumda değil. o öldükten sonra bi bok değişmeyecek ama umarım ölür de dünya bi caniden daha temizlenir.
    0 ...
  14. 265.
  15. 264.
  16. bazı miliyetçi kafalar esad zamanında pkk ya destek verdiği için şimdi cezasını çekmelidir türünden açıklamalarda bulunmuşlar. peki sormak isterim yıllardır pkk ya açık bir şekilde destek veren abd ve batı ülkeleri ne zaman cezalarını çekecekler veya resmi yayın organı roj tv yi ülkesinde bulunduran danimarka veya kuzey ıraktaki kürt yönetimi vesaire vesaire.
    1 ...
  17. 263.
  18. 262.
  19. amerikan destekli terör örgütü ösoya mağlup olmak üzere olan diktatör. esad'a bir, muhaliflerine iki.
    allah topunun belasını versin.
    1 ...
  20. 261.
  21. 260.
  22. zalim askerleriyle birlikte yakında devrilerek adam gibi birilerinin suriye'nin başına geçmesi tek temennim.

    diğer temennim başa geçecek kişinin esed gibi nusayri olmaması.

    nusayri olacaksa da sünni düşmanı olmamasıdır.
    2 ...
  23. 259.
  24. 258.
  25. şöyle bir sözü vardır..

    " Türkiye ile aramızdaki en büyük fark onlar teröristleri meclise sokar bizler ise mezara!
    Vatana ihanetin nedeni olmaz bedeli olur! "
    3 ...
  26. 257.
  27. 256.
  28. pkk ya yardım ettiği kanıtlanmış olan adam.

    fakat ne mantık ise yurdum nusayrileri tarafından da desteklenmekte.
    2 ...
  29. 255.
  30. 254.
  31. hiç kimse kusura bakmasın, yada baksın siz aptalca haberlere inanmaya devam edin oda teröristleri becermeye devam etsin. he he tamam esad ın burnu kanamış doğrudur.
    3 ...
  32. 253.
  33. ülkesini yüzlerce teröristten korumaya çalışan liderdir.
    4 ...
  34. 252.
  35. babasıyla birlikte,o katlettikleri müslüman çocuklarının bakışları arasında ebedi kalacakları cehenneme atılacaklardır.

    mekanın cehennem olsun esed.
    4 ...
  36. 251.
  37. 6 ocak 2013 pazar günü şam'da opera binasında ulusa sesleniş yaparak halkına güven ve moral vermiştir.
    2 ...
  38. 250.
  39. dün uzun bir aradan sonra kamuoyuna hitaben bir konuşma yapmış.
    0 ...
  40. 249.
  41. yaptığı ve ya yapacağı her vakıa nın temeli belli bir açıklaması olması gereken liderdir. otoritesi kalmaması esas sorunu teşkil etmez, ki çapulculara karşı kayıtsız şartsız iran ın ve politik manevralarla son haftalarda yamama olayına girse de rusya nın gözetiminde emperyalizme direnen büyük zat.
    0 ...
  42. 249.
  43. "ülkemde seçim yapılsın, halk beni seçmezse bırakırım" diyen devlet başkanı. bizim şanlı diktatörümüz recep tayyip erdoğan "esad halkına zulüm ediyor" diyor ama ülkedeki ılımlı sünni nüfus, nusayri nüfus ve hristiyan nüfus esadın liberal kişiliğini çok beğeniyor ve destekliyor. el nusra cephesi gibi katliamcı - terörist zihniyetli sünni nüfus bizim holding medyasında gösterilenin aksine ufak bir nüfus. akp, çevresinde nato'ya başkaldıran üstelik "tu kaka nusayri" bir lider istemiyor. istese bile, istetilmiyor. esad, ülkesinde filistin halkını saklayarak israil'in en büyük düşmanı olmuş bir devlet adamı. suudi arabistan, katar ve benzeri arap ülkelerinin aksine abd ve nato'ya karşı faaliyetleriyle de tanınıyor. bu yüzden düşürülmesi gerekiyor. işin özeti budur.

    edit: hiç bir diktatörü, diktatörünü geçtim güçlü lideri de sevmem. hatta liderlerin çoğundan genel olarak haz etmem. esadı da günahım kadar sevmiyorum. ama bu kadar linç edilmesinin altında yatan sebepleri görmezden gelmek insani değil. kimsenin derdi esadla değil, o adamın kişiliğiyle bu savaşın bir ilgisi kesinlikle yok, esad bugün çekilse başka birisi seçilse yine aynı savaş devam edecektir. abd, nato ve israil'in istediği, "kötü çocuk" iran ve suriye'nin suudileşmesidir. türkiye'ye patriot ve füze kalkanı gibi israil'i koruma mekanizmaları yerleştirilmesi de bu amacı gütmektedir. esad'ın meşruiyeti meselesine gelince, cumhurbaşkanlığı seçiminde %97.29 almış bir devlet adamının halk nezninde meşruiyetini sorgulamak komik olur. bu oran sorgulanabilir fakat, bu durumda kendi söküğümüzü dikmeye bakmalıyız önce.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük