Yarım asırdan fazladır NATO ve ABD'nin kucağında oturan bir toplumun fertlerinin rusya'nın kucağında oturmakla suçladığı suriye devlet başkanı. Ülkemizde kaç devletin askeri var belli değil. Şimdide suud uçakları geldi tam oldu. Ülkemizde bu kadar yabancı asker var ve utanmadan esad'a laf ediyorsunuz. Siz başkalarından askeri destek alırken müttefik esad yardım alınca köpek oluyor.
kendisini "mezhepçi" olarak itham eden yemişlerin birkaç yazısı incelendiği takdirde bu kişilerin en aşağı tekfiri terör örgütü el-kaide'nin sempatizanı oldukları görülebilir.
bunlar vallaxi potansiyel intihar bombacısı. inşallah suriye'deki dosya sayın esad lehine kapanınca sıra bu latent oğlancı terör örgütü üyelerinin imhasına gelecek.
adam gibi adam kelimesinin tam karşılığı. hatta o derece ki, etrafındaki diğer ülkelerin liderleri gibi o da zerre kadar kahpe, namert, kancık bir lider olsaydı bugün ülkesi darmadağın olmuş, bir Libya, bir ırak, bir Afganistan olmuştu. Adam adeta Atatürk gibi kurtuluş savaşı veriyor. ve ilginç bir benzerliktir ki Atatürk'e söven aynı orospu çocukları Esad'a da sövmektedirler.
Kendisi katildir ya da degildir tartisilir. Gerci bu da benim umrumda degildir. Türkler ölünce araplar üzüluyor mu? Bana ne? Ancak umarim bu adam galip cikar bu savasdan. Şerefsiz Amerika da orta doguda istedigi gibi at kosturamayacagini gorur.
abd'nin arap baharı oyunuyla ayağını kaydırmak istediği ortadoğu liderlerinden biridir.
esad kürtlerle kol kola yalanına inana var mı acaba?
abd değil mi esad'ı indirmek için ypg/pyd'yi maşa yapan. bizim müttefikimizdir diyen.
bilmeyen saflar için açıklayalım abd'nin suriye'ye karşı kullandığı ve bizim müttefikimiz dediği pyd, pkk'nın suriye'de konuşlanan koludur. ypg'de bunun silahlı kanadının adıdır.
yani pkk, pyd ve ypg aynı bokun soyudur ve abd bunlara destek vermektedir. esad da bunlara karşı savaşmaktadır.
bizim dış politikamız berbat durumda olduğu için abd istiyor diye pkk'nın kolu olan pyd teröristleri türkiye'de ağırlanmış, hastanelerde tedavi edilmiştir. şimdi de sınırlarımıza kadar geldiler neredeyse içeri girecekler ama abd korkusundan herifleri vuramıyoruz bile.
ankara patlamasından da bunlar sorumlu ama abd istiyor diye o da örtbas.
aslında ortak düşmana karşı esad'la birlik olmak varken; adamı karşı tarafa alıp herkesi kendimize düşman ettik.
türkiye esad ve putin'le anlaşmaya otursa ve ilişkileri onarmak için adım atsa hem pyd tehdidi ortadan kalkar; sınırlarımızı güvenli hale gelir. hem de mültecilerden kurtuluruz.
ülkesinde, abd başta olmak üzere nato adı altında bilimum batılı ülkelerin üssü olan insanlar tarafından, ülkesini rusya ve iran'a açmakla suçlanan suriye devlet başkanı. Nasıl biz güneydoğuyu kürtlere bırakmıyorsak esad'da ülkesini dünyanın dörtbir tarafından gelen teröristlere bırakmamak için mücadele etmektedir. Bu savaşta sivil ölümler mutlaka yaşanıyor ama bu esad'ın değil o teröristleri suriye'ye sokanların suçudur.
Ypg'yle dost olduğu iddia edilen lider.
O halde abd ile de dost. Bak abd basın sözcüsü ne diyor.(türk kaynak)
--spoiler--
ABD Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Toner, düzenlediği basın toplantısında, ABD'nin YPG'yi terör örgütü olarak görmediği yönündeki açıklamalarını tekrarladı. Toner, "PKK ile YPG arasında açık ve net bir fark var. YPG bize göre terör örgütü değil" dedi.
--spoiler--
Kaynak da bu :http://www.ntv.com.tr/dun...ar,nk_lYmARVkSnnhJCLvarIQ
Buradan tek bir sonuç çıkar. Esad'la anlaşıp, karşılıklı olarak bütün bölücü terör örgütlerine karşı mücadele etmek. Adamı bu hale türkiye'nin izlediği yanlış politika getirdi. Bu arapsaçı da ancak komşularla arayı düzeltmekle çözülür.
arap coğrafyasındaki klasik diktatörlerden biridir. saddam'a sövüp bu adamı kahraman ilan etmek olsa olsa orospu çocukluğundan kaynaklanıyordur başka açıklaması yok.
edit: gücüne gitti değil mi ikiyüzlü piç seni. akp'den tayyipten yaka silkip esad'ı yağlayıp ballamak ancak orospu çocukluğudur. sen de öylesin. eksile şimdi.
beyin tasını siktimin malları tarafından saddama sövmek orospu çocukluğu olduğu için bu adamı övmekte sıkıntı yoktur şekilde algılanabilen diktatör. lan öküz lan odun. saddam neyse bu adam da odur. sik beynin bunu almıyorsa ironi sıçmayacaksın.
edit: başka bir öküz de alevi olduğu için nefret ediliyor demiş. utanmaz namussuz ikiyüzlü pezevenkler sizi. hemen mağdur edebiyatı. ulan ne utanmaz ne yalancı insanlarsınız siz be.
başka bir öküz de kaç sünni gördüyse kızlara laf atan görmüşmüş.
olum sizin çıkarım yapma, kıyas etme mekanizmanızı sikeyim ben harbiden.