savaş ay'ın "a takımı" bitti, mab'ın 32. gün'ü bitti, ali kırca'nın siyaset meydanı bitti; bu hala devam ediyor. ilginç. hulki'nin "ceviz kabuğu"yla kafa kafaya gidiyorlar. du bakalım kim önce bırakacak?
çok afedersiniz şuanda s*çıp sıvayan, hatta sıvayamayan show programıdır. ulan beyaz 20 küsür senedir televizyondasın insan hiç mi geliştirmez kendini be adam, seviye yerlerde resmen, 20 yıl önceki esrileri tekrar sunuyor önümüze, haberin olsun beyaz sovyet rusya dağıldı. utanmasanlar o dangalak lise dizisinin oyuncuları cektirip gidecek bu amk beyazı ne yapıyor diye.
ulan esprilerde bir değişme olurmu acaba bir farklılık yaratırmıyız diye saçı uzatmış ama malesef olmamış beyaz olmamış.
çok eleştiri hak eden program. bende beğenmiyorum ve sürekli tekrarlanan yorumlara katılıyorum baydı, sıktı... ama program baydığı dönemde hiç almadığı kadar reyting alıyor. bende buna anlam veremiyorum.