malesef teröristlerin el üstünde tutulduğu bir dönemde berkin elvan öyle olmuş bile olsa bir çocuk sonuçta ne olursa olsun eğer bir yanlış yapmışsa elbette mazur görülemez ama yine de böyle bir şeyi türkü kürdü ermenisi lazı her ne milletten olursa olsun hak etmiyor.
söylesene vera çocuğa sıkılan hangu kurşun kahpe değildir. her ne derseniz deyin ister alevi deyin ister suckuydu deyin o bir cocuktuu. anladiniz mi bu ulkede ÇOÇUK öldu ÇOCUK!.
Hangi savcinin katili diye sorsan cevap veremeyecek insanlar, bir çocuğu terörist olmakla suçluyor, sığ siyasetine alet ediyor. Hayat gerçekten çok garip.
biz ekmek almaya bakkala gideriz, bime gideriz, fırına gideriz, taksime polise taş atmaya değil.
masum değildir bu çocuğu koruyanların zihniyetine bakarsanız çocuğun ne olduğunu görürsünüz!
Allah benim çocuklarımı bu çocuk gibi olmaktan muhafaza etsin.
Biz haklı bile olsak, yedi sülalemizde devlete kimse el kaldırmamıştır. Kötü laf bile söylememiştir. Söyleyemez.
Devlet, islamdan sonra en kutsalımızdır bizim. Anneden, babadan, evlattan bile kutsaldır. Polis kırmadan, biz kırarız çocuğumuzun devlete uzanan ellerini.
Küçük bir çocuk herhangi örgüte üye olursa olsun bu ona suçlu imajını katıp ailesine hakaret etmeyi gerektirmez. Daha küçük bir çocuktu o ve başına gelen şeyin ardından baş sağlığı dahi dilemen insana benzer bir yönetici tarafından eleştirildi. ''o daha çocuktu.'' ilerde belki suçlu olucaktı. Bu herhangi bir şeyi değiştirmez onun annesinin ve babasının bir tanesiydi. Öldürülmesinin hiçbir açıklaması olamaz. ekmek almaya giden sapanlı bir ''çocuk'' eleştirilmesi dahi olamaz. Unutulmayacak insan...
(bkz: çocuk)
(bkz: ölüm)
(bkz: vicdan)
(bkz: siyaset malzemesi)
(bkz: prim)
bir çocuğun ölümü Türk toplumunun ne kadar ahlaksız ve çıkarcı olduğunu ancak bu kadar gözler önüne serebilirdi. vicdanı olmayan siyasetçi, iki yüzlü politikacıların üzerinden prim ve siyaset yaptığı 15 yaşında daha yaşamadan ölen bir çocuk. ölüme bile saygısı olmayan, dini bile kendi çıkarları için kullanan bir toplum olarak kendimizle grur duyup ırkçılımızla ve seçmeşansımızın olmadığı ırkımız, Mezhebimizle çokça övünmeli ve gurur duymaya devam etmeliyiz. Çünkü çaresizsiz, elimizde övünecek başka hiçbir şeyimiz yok. ahlâk, şeref, namus, haysiyet, zeka, vicdan hiçbiri yok. Eğer olsaydı hala birileri çıkıp şu başlığın altına o çocuk için, ölmüş bir çocuk için onca hakaret, küfür yazamazdı.
boş yere ölmüş çocuğun tekidir. eline silah tutuşturmaya fırsat arayan kazmalarla, ölümüne neredeyse halay çekecek kadar sevinebilen tipler arasında yaşamaktansa ölmüş olması belki daha iyidir.