berkin elvan

entry2367 galeri264 ses2
    1064.
  1. kahramandırlar efendim, evet kendilerini öldüren polislerden nefret ediyoruz, işte o kadar! polisleri tutup sağcılık yapanlardan daha iyidir efendim.
    1 ...
  2. 1065.
  3. karanlık dönemin kurban edilen kayıp çocuklarından.
    1 ...
  4. 1066.
  5. 1067.
  6. 1068.
  7. alevi olması öldürülmesini gerektirmezdi efendim, işte gerçek olan budur! tipsiz orospu çocukları!!!
    0 ...
  8. 1069.
  9. hala isminin sözlükte geçmeye devam ettiği velet. hadi arkadaşlar beyninizi dolaptan çıkarında kullanmaya başlayın. Artık geçti bunun zamanı başka başka olaylar var artık.

    edit:samimiyetinizi sikeyim.
    3 ...
  10. 1070.
  11. birilerinin adam olmadığını anlatmak, berkini her gün anmak işimizdir efendim!
    2 ...
  12. 1071.
  13. asıl kimilerinin sammiyetini sikmek lazımdır efendim, hadi lan! siz başka kapıya gidindir efendim!
    0 ...
  14. 1072.
  15. gücü bir çocuğun başlık altını uplamaya yeten klavye delikanlılarına dert olmuştur.
    olm git atla otoüse ankaranın doğusunda bir çok kürt var ?
    ama yemez götün gel başlık upla anca.
    bsg.
    5 ...
  16. 1073.
  17. ege üniversitesi'nde bir ülkücünün öldürülmesinin yeterli tepkiyi almadığını görünce sinirlenen, küçücük masum bir çocukla kendi tarafının ölümünü yarıştıran faşistlere dert olan ve devlet eliyle katledilen çocuk.
    3 ...
  18. 1074.
  19. malesef genç yaşta ölen hatta çocuk yaşta ölen insan, ama herkes içten içe asıl suçlunun devlet değilde geziciler olduğunu iyi biliyor, kullanıldılar çünkü. olan çocuğa oldu. oy yüzdesi arttırmak için kullanılan o millet oldukca daha çok vuran tekmeleyen olur ülkeyi. atatürk diye ağlayanlar şimdi ülkeyi düşman görenlerle ortak olmuş, bari atatürkün adı sizle anılmasın, yakışmıyorsunuz ona. kullanılmak nasılda zoruna gidiyo hepsinin. oysa ölen çocuk siyasetin ne olduğunu bilmiyodu, benim gibi.
    0 ...
  20. 1075.
  21. 1076.
  22. kendisi kim tarafından kullanıyor belli olmayanların, uğrak yeri olmuştur efendim ve de ölümsüzdür!
    2 ...
  23. 1077.
  24. Ülkenin en küçük teröristlerinden.

    iyi ki yaşamıyor.
    6 ...
  25. 1078.
  26. iç güvenlik paketi faşist yasadır efendim, insanları eylemlerden uzak tutmak için faşist yasa!
    2 ...
  27. 1079.
  28. ülkenin onurudur efendim, keşke şimdi yaşasaydı! asıl terörist sizsiniz!
    2 ...
  29. 1080.
  30. 1081.
  31. Polis kurşunuyla ölen yiğit evladimizdir.
    2 ...
  32. 1082.
  33. birgün katilleri hesap verecektir, berkinin acısı hepimizin acısıdır efendim!
    2 ...
  34. 1083.
  35. izmir'in güzelbahçe semtine heykeli dikilen, ekmek almaya giderken faşist bir diktatörün talimatıyla öldürülen çocuk, şehit.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/743431/+

    analar ağlamasın denilen anası ağlamıştır.
    2 ...
  36. 1084.
  37. "dur ekmek almaya giderken bi de molotof atayım" diyen çocuk. Büyüse muhtemelen dhkp-c militanı olup yine aynı eylemi yapacaktı. Buna ağlayıp kurban eti dağıtırken mahvolan yasin börü'yü ağzına bile almayanlar ne kadar Samimiyse bunun ekmek alma yalanı da o kadar samimi.
    7 ...
  38. 1085.
  39. 1086.
  40. heykelinde ekmek yerine sapan olması gereken çocuk.
    15 ...
  41. 1087.
  42. bu gün istanbul'da adına yürüyüş düzenlenen çocuk.

    bosna'da 3000 kişinin gömüldüğü toplu mezar bulundu. bu katliamı protesto etmek için yürüyen sayısı ''0'' maalesef.

    ölümün kendisi kötü bir şey değil. can sıkan ölümün şekli. berkin gibi ölmesin kimse. fakat Bosna'da ki gibi de ölmesin kimse.

    berkin'in ölümü ile ilgili bu gün yürüyüş düzenleniyorsa bu, olayın sosyal iletişim kanallarından çok iyi bir şekilde reklam edilmesidir. tabi işin için de küçük bir çocuk ve ölüm şeklinin tartışılır olması da var.

    ama bosna'da, hocalı da ölenler ne hikmetse berkin kadar dikkat çekmiyor. bu da bana Nekrofili'yi ( cinselliği bir yana koyarsak ) anımsatıyor.

    çünkü elimizdeki 2-3 örnekten biri çok dikkat çekerken diğerlerine hiç olmamış gibi davranılıyor.
    8 ...
  43. 1088.
  44. solculukta olmazsa olmazlardan biri de ölünün üzerinden nasıl propoganda yapabilirim. bunun dersi bile var. kızmıyorum onlara. çocuğa; utanmayıp hem "sahada" hem de mezarda rahat bırakmamıştır...

    o değilde barikatların arkasından molotof kokteyli atmalı günler dilerim...
    7 ...
© 2026 uludağ sözlük