berkin elvan

entry2367 galeri264 ses2
    690.
  1. çocuktu.ama cocuktu daha ,yanimda yatan 14 yaşındaki kardeşim kadar masum kokardi.onda daha ne olurdu ki, o ufacık yüreğinde ne kötülük beslerdi...uykularımı kaçırıyorsun minik beden...
    2 ...
  2. 691.
  3. katili türk polisi olan çocuktur. ekmek almaya gidiyor olması veya olmaması hiçbir şey değiştirmemektedir. nasıl ki ekmek almaya giden bir çocuğu öldürmek katillikse, hakkını arayan bir çocuğu öldürmek de katilliktir.
    3 ...
  4. 692.
  5. devletin, polisi kullanarak katlettiği Çocuktur. yaklaşık 1 yıl komada kalan 14 ünden 15 ine kadar hastanede uyuyan evlattır. ama asıl bu kadar şeye rağmen bu iktidar destekleniyorsa bu ülke de berkin elvanla beraber toprağa verilmiş demektir.
    1 ...
  6. 693.
  7. Katil devlet, Katil hükümet.
    1 ...
  8. 694.
  9. rahat birakiniz artik dunyada bulamadigini obur tarafta bulsun. hayir biride insana olay demis o komigime gitti olay ne amk insan lan bu insan.
    0 ...
  10. 695.
  11. bazı cahillerin öldürülmesini farz olarak görduğü kişidir...inş yerin cennet olur berkin...
    0 ...
  12. 696.
  13. ölme kardeşim ölme
    türk derler
    kurt derler
    alevi derler
    dinsizdi derler
    tas atmış derler
    gitmeseydi derler
    orda ne işi vardı derler
    ama bir kere 'allah rahmet eylesin' demezler
    ölme. ..
    5 ...
  14. 697.
  15. insanların ne denli kirli varlıklar olduğunu gösteren çocuk.
    ve herkes emin olmalı ki berkin gibi düşünenlerin ya da o yolda olanlar, berkin'in ölümüne en çok sevinen kimseler oldu. çünkü berkin artık her fırsatta ortaya konulabilecek bir meta haline geldi. bu düzenbazlar 40 yıldır deniz gezmiş satmıyorlar mı millete?
    ölü üzerinden seremoni sahtekarlığı... ne kadar iğrenç, ölümün kendisi gibi.

    şimdi çocuğu rahat bırakın, artık tanrı'sının yanında.
    1 ...
  16. 698.
  17. bu bahiste anlamadığımız şudur: hırant dinklere, berkinlere olan insan hakları savunuculuğunun mesele burakcanlar vb olunca neden işletilmiyor.

    cnn berkin elvana günlerce 3saat 5saat programlar yaparken burakcan vefat edince g*tünü kaldırma zahmetine girmemiştir.

    güya hümanist çevreler burakcanın ölümünden hiçbi dişe değer üzüntü içine girmemiştir.

    buda meselenin insanla, onun haklarıyla, ölmemesiyle, çocukluğuyla falan değil tamamen ideolojik olduğunu kanıtlamıştır.
    2 ...
  18. 699.
  19. okmeydanı'ndan ekmek için taksim'e inmiş galiba.
    0 ...
  20. 700.
  21. devletin öldürdügü kardesimizdir.
    0 ...
  22. 701.
  23. Sömürüle sömürüle bitirileyemeyen üzerinden goygoyun ölü seviciliğin allahı yapılan merhum genç.
    1 ...
  24. 702.
  25. ülkede düzenli olarak ölen çocuklardan bir tanesidir. özelliği, gezi parkı olayları göz önüne alındığında anlaşılabilir ancak.

    yalnız bu ülkede değil, bütün dünya'da ölüyor çocuklar. savaşlardan açlığa bir çok sebebi var bunun, temel kaynağı ise belli. ülkemize geri dönecek olursak, bu ülkede çocuk ölümleri akşam haberlerinde duyulup unutulan sıradan olaylardan biri haline gelmiş. normal bir insanın dikkat etmesi gereken toplumsal pek çok başka olay gibi. özellikle yeni nesil, ülkeden ve dünyadan iyice kopuk yetişiyor. gezi olayları'nın tetiklediği en önemli şeylerden biri, insanları gerçeğe, topluma geri döndürmek oldu. bu öyle hemen olacak bir şey değil. ama küçük küçük bunun gerçekleştiğini hissedebiliyoruz. berkin elvan da, ölen diğer çocuklarımız gibi, acısını duymamız gereken bir kayıptır. ama özelliği, uzun yıllardır acısı duyulan nadir çocuklardan olmasıdır.

    yani diyorum ki sen bu toplumun gidip diğer ölen çocuklara üzülmemesini garipsemez de, berkin'e üzülmesini garipsersen, orada hataya düşer, tersten bakarsın. berkin uyanmadı ama, bize silkinmemiz için bir itici güç oldu. baktık ve çocukların öldüğünü gördük arkadaş. ottan alkolden kafasını kaldırmayan arkadaşlarım bile "yahu ne oluyor?" diye sordu. şimdi acısını duymamız gereken herkesin acısını duymaya geldi sıra. ama sonrasında, çocukların ölümüne sebep olan her ne ise onu düzeltmek var.
    0 ...
  26. 703.
  27. yitmesine çok üzüldüğüm çocuk. çocuk lan daha ne olsun ç-o-c-u-k.

    çekin o kirli ellerinizi çocuklarmızının üzerinden.
    0 ...
  28. 704.
  29. çocuk...
    ağlama,sil o güzel gözyaşlarını, bak biz variz yanında.ver elini beraber bakalım karanlıktan aydınlığa.
    çocuk...
    korkma tut elimizi bu gün değilse bile, bir gün yeneceğiz korkularını, omuz omuza.
    çocuk...
    kızma sakin,öfkeli bakma yüzümüze, koruyamadik seni,saklayamadik.alamadık zalimlerin pençesinden...
    rahat uyu güzel çocuk, sen rahat uyu...
    0 ...
  30. 705.
  31. ölümüne üzülmekten vazgeçtiğim küçük kcklı , bdpli . biraz daha büyüseydi muhtemelen türk gençlerinin canına kastedecekti . o yaştaki berkin ile aynı görüşe sahip 2 çocuk sokakta karşınıza çıksa hayatınızı kaydırır , ne çocuğu , zaten yapmadıkları şey değil . diyarbakır' daki , urfa' daki bdpli 13 - 14 yaşındaki çocuklar silahla , istanbul' dakiler döner bıçağıyla geziyorlar . üzülmeyenlere orospu çocuğu denmiş ama gelecekte ne olacağı belli olan birisine üzülmek daha büyük bir orospu çocukluğudur . sonuçta ailesi ve çevresi terör , bölünme destekçileriyle ve militanlarla dolu . hele normalde ölse umursamayacağın birine sırf park eyleminde öldü diye tapmak daha büyük orospu çocukluğudur , ikiyüzlülüktür .

    burakcan karamanoğlu isimli akpli' ye de hiç üzülmedim . o da bu ülkeyi kürtlere peşkeş çeken akp' yi destekliyordu . sizin ağlaya sızlaya milletin beynini sikme özgürlüğünüz varsa benim de üzülmeme ve bunu dile getirme özgürlüğüm var .

    siz ağıt yakmaya devam edin , umarım pkklı ufaklıkların attığı molotoflar sizin veya sizin ailenizden birisinin canını yakarak alır . olmamış şey değil . ailesi terör ve bölünme destekçisi olan , geleceği belli birisinin ölümüne yırtınırcasına ağlamak her şeyden önce şehitlere saygısızlıktır . umarım teröristlerin aldığı canlardan birisi sizin ya da yakınlarınızın olur . o zaman anlarsınız işte . hepinize lanet olsun ....
    8 ...
  32. 706.
  33. 707.
  34. çocuktur.
    benim bütün dualarım senin
    ve senin gibi masumca ölen, tecavüze uğrayan, kaçırılan, zalimce öldürülen, daha 18ini görmeden evlendirilen, beyinleri yıkanan ve sokakta uyuyan, kötü alışkanlıklar edinen ve sayamayacağım tüm bahtsız yavrulara...
    ölmeyin nolur!
    1 ...
  35. 708.
  36. hemen unutulmuştur.
    geziciler yüzünden ölmüştür.
    4 ...
  37. 709.
  38. Unutulmamıştır, unutulamayacaktır...
    2 ...
  39. 710.
  40. Unutulmaz yok Twitter yok face gündem degıstırmeye çalışır ancak; başarılı olamaz. Unutmayız biz bize yapılan kötülükleri unutmayız. Senı de unutmayız berkin. Rahat uyu.
    0 ...
  41. 711.
  42. ali ismail abisi gibi unutulmuş gitmiş kişidir. tarih yazmaz abisi bunları geçiniz.
    0 ...
  43. 712.
  44. bu ülke 12 eylül 1980 den sonra bir çok genç evladını yargısız infazlarla kaybetti.

    sıf birileri iktidarda kalsın iktidarını sürdürebilsin diye.

    berkin kardeşimiz de zalim bir iktidarın kurbanı oldu ne yazık ki.

    çocuk yaşta hastane köşelerinde eriye eriye bunu yaşadı.

    bu ülke için canını veren her insan evladının yeri bir başkadır ama

    berkin elvan zalime karşı yeni bir simge olmuştur.

    berkin elvan ölümsüzdür.
    2 ...
  45. 713.
  46. zafer işaretli fotoğrafı var diye ölmesine üzülmeyenlerin var olduğu çocuk.
    1 ...
  47. 714.
  48. Kurtuluş savaşında 8-9 yaşlarinda verdiğimiz masumlari bu kadar umursadiniz mi?

    Bok yoluna ölmüş çocuk. Ekmek aliyormus, yersen.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük