çocuktu.ama cocuktu daha ,yanimda yatan 14 yaşındaki kardeşim kadar masum kokardi.onda daha ne olurdu ki, o ufacık yüreğinde ne kötülük beslerdi...uykularımı kaçırıyorsun minik beden...
katili türk polisi olan çocuktur. ekmek almaya gidiyor olması veya olmaması hiçbir şey değiştirmemektedir. nasıl ki ekmek almaya giden bir çocuğu öldürmek katillikse, hakkını arayan bir çocuğu öldürmek de katilliktir.
devletin, polisi kullanarak katlettiği Çocuktur. yaklaşık 1 yıl komada kalan 14 ünden 15 ine kadar hastanede uyuyan evlattır. ama asıl bu kadar şeye rağmen bu iktidar destekleniyorsa bu ülke de berkin elvanla beraber toprağa verilmiş demektir.
ölme kardeşim ölme
türk derler
kurt derler
alevi derler
dinsizdi derler
tas atmış derler
gitmeseydi derler
orda ne işi vardı derler
ama bir kere 'allah rahmet eylesin' demezler
ölme. ..
insanların ne denli kirli varlıklar olduğunu gösteren çocuk.
ve herkes emin olmalı ki berkin gibi düşünenlerin ya da o yolda olanlar, berkin'in ölümüne en çok sevinen kimseler oldu. çünkü berkin artık her fırsatta ortaya konulabilecek bir meta haline geldi. bu düzenbazlar 40 yıldır deniz gezmiş satmıyorlar mı millete?
ölü üzerinden seremoni sahtekarlığı... ne kadar iğrenç, ölümün kendisi gibi.
şimdi çocuğu rahat bırakın, artık tanrı'sının yanında.
ülkede düzenli olarak ölen çocuklardan bir tanesidir. özelliği, gezi parkı olayları göz önüne alındığında anlaşılabilir ancak.
yalnız bu ülkede değil, bütün dünya'da ölüyor çocuklar. savaşlardan açlığa bir çok sebebi var bunun, temel kaynağı ise belli. ülkemize geri dönecek olursak, bu ülkede çocuk ölümleri akşam haberlerinde duyulup unutulan sıradan olaylardan biri haline gelmiş. normal bir insanın dikkat etmesi gereken toplumsal pek çok başka olay gibi. özellikle yeni nesil, ülkeden ve dünyadan iyice kopuk yetişiyor. gezi olayları'nın tetiklediği en önemli şeylerden biri, insanları gerçeğe, topluma geri döndürmek oldu. bu öyle hemen olacak bir şey değil. ama küçük küçük bunun gerçekleştiğini hissedebiliyoruz. berkin elvan da, ölen diğer çocuklarımız gibi, acısını duymamız gereken bir kayıptır. ama özelliği, uzun yıllardır acısı duyulan nadir çocuklardan olmasıdır.
yani diyorum ki sen bu toplumun gidip diğer ölen çocuklara üzülmemesini garipsemez de, berkin'e üzülmesini garipsersen, orada hataya düşer, tersten bakarsın. berkin uyanmadı ama, bize silkinmemiz için bir itici güç oldu. baktık ve çocukların öldüğünü gördük arkadaş. ottan alkolden kafasını kaldırmayan arkadaşlarım bile "yahu ne oluyor?" diye sordu. şimdi acısını duymamız gereken herkesin acısını duymaya geldi sıra. ama sonrasında, çocukların ölümüne sebep olan her ne ise onu düzeltmek var.
çocuk...
ağlama,sil o güzel gözyaşlarını, bak biz variz yanında.ver elini beraber bakalım karanlıktan aydınlığa.
çocuk...
korkma tut elimizi bu gün değilse bile, bir gün yeneceğiz korkularını, omuz omuza.
çocuk...
kızma sakin,öfkeli bakma yüzümüze, koruyamadik seni,saklayamadik.alamadık zalimlerin pençesinden...
rahat uyu güzel çocuk, sen rahat uyu...
ölümüne üzülmekten vazgeçtiğim küçük kcklı , bdpli . biraz daha büyüseydi muhtemelen türk gençlerinin canına kastedecekti . o yaştaki berkin ile aynı görüşe sahip 2 çocuk sokakta karşınıza çıksa hayatınızı kaydırır , ne çocuğu , zaten yapmadıkları şey değil . diyarbakır' daki , urfa' daki bdpli 13 - 14 yaşındaki çocuklar silahla , istanbul' dakiler döner bıçağıyla geziyorlar . üzülmeyenlere orospu çocuğu denmiş ama gelecekte ne olacağı belli olan birisine üzülmek daha büyük bir orospu çocukluğudur . sonuçta ailesi ve çevresi terör , bölünme destekçileriyle ve militanlarla dolu . hele normalde ölse umursamayacağın birine sırf park eyleminde öldü diye tapmak daha büyük orospu çocukluğudur , ikiyüzlülüktür .
burakcan karamanoğlu isimli akpli' ye de hiç üzülmedim . o da bu ülkeyi kürtlere peşkeş çeken akp' yi destekliyordu . sizin ağlaya sızlaya milletin beynini sikme özgürlüğünüz varsa benim de üzülmeme ve bunu dile getirme özgürlüğüm var .
siz ağıt yakmaya devam edin , umarım pkklı ufaklıkların attığı molotoflar sizin veya sizin ailenizden birisinin canını yakarak alır . olmamış şey değil . ailesi terör ve bölünme destekçisi olan , geleceği belli birisinin ölümüne yırtınırcasına ağlamak her şeyden önce şehitlere saygısızlıktır . umarım teröristlerin aldığı canlardan birisi sizin ya da yakınlarınızın olur . o zaman anlarsınız işte . hepinize lanet olsun ....
çocuktur.
benim bütün dualarım senin
ve senin gibi masumca ölen, tecavüze uğrayan, kaçırılan, zalimce öldürülen, daha 18ini görmeden evlendirilen, beyinleri yıkanan ve sokakta uyuyan, kötü alışkanlıklar edinen ve sayamayacağım tüm bahtsız yavrulara...
ölmeyin nolur!
Unutulmaz yok Twitter yok face gündem degıstırmeye çalışır ancak; başarılı olamaz. Unutmayız biz bize yapılan kötülükleri unutmayız. Senı de unutmayız berkin. Rahat uyu.