kliplerini izlerken arkadaş aranılan, sms gönderilen ucuz müzik kanallarını izliyor gibi oluyorum şahsen.
hayır duygularım birbirine giriyor. güzelliğine mi bakayım yoksa duygusal şarkınla ağlayayım mı? bikiniyle romantik şarkı klibi çekmek pek cazip değil bence.
seksi olmak adına her gün daha da açılıp saçılan, kendini seksi göstermek için sürekli çabalayan fakat bana göre bir türlü beceremeyen eski hanım hanımcık tarzına dönmesi umulası insan.
ilk zamanlarda beğenmeyip sözlük o düzlemde yazılar yazmama rağmen imajı gitgide hoşuma gitmeye başlayan hatun kişi. yaptığı, giydiği herşey yakışıyor gibi gelmeye başlamıştır.
hamile kadınlara karabiber yedirirler. çocuğun vücudunda ben çıksın diye. ancak bengü'de biraz fazla kaçmış. her tarafı ben. bir de dekolte giyiyor. olmuyor.
galatasaraylı olduğunu öğrenmiş olduğum an itibari ile, kendisine birazcık daha sempati beslediğim şarkıcı kişisidir. güzeldir. sesinin, slow şarkılara daha fazla yakıştığını düşündüğümdür.
özellikle bu yaz demet akalın'a karşı gece kulüpleri ve sahillerde büyük üstünlük kurmuş ve bu yaz için kraliçe ünvanını haketmiş,vamp havasından kurtulup eski şeker kız haline geri dönüp sevindirmiş sempatik şarkıcıdır kendisi.
3 tane birbirinin aynısı şarkı yaptı diye kendini pop un kraliçesi zanneden, kendini hande yener le filan kıyaslamaya çalışan, o çırpı bacaklı pinokyo halleriyle ortalarda seksiyim diye dolanan çakma çıtır.
ilk albümündeki şarkılarını dinlediğimde, ne yalan söyleyeyim hoşuma gitmişti, beğenmiştim. ama gel gör ki sonraki albümlerde hep birbirine benzeyen şarkılar var kanımca. kendini tekrar etmek diyebilirim buna. değişik enstrumanlar, daha içerikli şarkılar bekliyordum oysa ki. vücudunu değil, mentalitesini açmasını tavsiye ediyorum. pek umutlu olmasamda.
" burası türkiye, millet aç; e sen de biraz aç, görmek istiyorlar " tarzı düşünce sisteminin ürünü.
bizim gençlik fiziğe yakışıp yakışmadığına bakmaz abi, gösterdin mi tamamdır.
artık seks ilahısın, manyayanlar olur senin için.
gerçek hayatta da gördüm bunu, tv'de olduğundan 5 kat daha çirkin, yaşını layıkıyla gösteriyor. ayrıca her klibinde gösterdiği o amansız çabaya acıyan birisi söylemeli bu kızımıza, kendisi seksi falan değil, vucüt hatları da buna müsahit değil, cilveli ateşli olmaya çalışırken ördeğe benziyor, komik duruyor.
gidişatı gülşen'e çok benzer, gülşen de hanımefendi, sempatik sevimli kız imajıyla piyasaya çıkmıştı, tabi evvelinde tulga diye bir zatın iğrenç bir klibinde oynamıştı o ayrı, sene 1995 miydi neydi. gülşen silindi gitti, yıllar sonra kıçı başı açmış şekilde gördük onu "oof of kömür gibi yanıyorum" falan diyordu. sempatikti bir anda seksi oldu, hiç de güzel olmadı, biz onun saf görüntüsünü sevmiştik. eski güzelliğinden de eser kalmadı. şimdi bengü de aynı bu durumda, nerde ilk baştaki o kız, nerede şimdiki bu seksi olma hevesiyle yırtınan ama bir türlü beceremeyen dandirik piyasa popçusu. ikisinin de ortak kaderi erol köse denen yorumsuz bıracakacağım ahlak abidesinin(!) eline düşmüş olmalarıdır.
not: kendisi serdar ortaç denen ne idüğü belirsiz yaşam formunun fahri yancısıdır, yazdığı birbirinden manalı(!) ve dokunaklı(!) şarkıları tercih etmektedir. yazıktır sana...