iki gün önce bi magazin haberinde görüp ''azıcık makyajla ne kadar güzel olmuş, çok hoş kız bu ya '' dememin üzerine kaza geçiren şarkıcı. kendimi sorumlu tutuyorum.
hergun en az bir kez 'çok soğuk dondum, dondum kilot oldum' diye malakca bi esprı yapan eski ev arkadaşımdir. Kendisi için bu cümle yemek yemek, su su, seks seks gibi birseydir yazın en sıcak günlerinde hiç çekilmez.
ilk çıktığı zamanlar ayy ne kadar doğal bir kız derdik, sonra birdenbire o da orasını burasını kameralara zoomlattırarak şöhret elde edenler kervanına katıldı,bir farkı kalmadı şöhret oldu mu oldu orası ayrı. hayırlı olsun.