ben ölürsem

entry62 galeri3
    51.
  1. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2313953/+
    Pure purple violet öpsün bir kere eğer ölürsem.

    Blonde olan.

    isterse de öpmesin önemli değil.
    1 ...
  2. 52.
  3. 53.
  4. 54.
  5. Sizin bu melankolik halleriniz beni bıktırdı ya özellikle otopsi.
    4 ...
  6. 55.
  7. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2313955/+
    Çünkü 8 milyar insan bu dünya ya fazla.

    Her gün dünya yı daha fazla mahvediyorlar.

    Elde olsa şak diye.

    Kaynaklar sınırlı.

    Dünya rahat eder biraz bence başkanlar dahil yarıya inince.

    Aman neyse...

    Buna Allah karar verecek kıyamet kopunca.

    Ahir zamanındayız zaten.

    Ayakta uyumanın anlamı yok.

    Dolar kaç olmuş zaten.
    1 ...
  8. 56.
  9. Aynı gün ya da ertesi gün gömerler.
    Bir iki ay üzülenler olur. Sonra yavaş yavaş normale dönerler.
    Bir kaç sene sonra çok nadir hatırlayan olur.
    On seneye unutulmaya yüz tutarım.
    En fazla elli sene sonra tamamen unutulur hiç yaşamamış gibi olurum. Elli çok ya yirmi yapayım ben onu.
    1 ...
  10. 57.
  11. 58.
  12. 59.
  13. ben ölünce mezarıma 2 kadeh bir şey dökersiniz artık her yıldönümünde...
    1 ...
  14. 60.
  15. Mezarına tüküreceğim. Fgsfsalkjk.
    2 ...
  16. 61.
  17. ölürsem ne lan, sanki ölmeme gibi bir seçeneği daha varmış gibi.
    1 ...
  18. 62.
© 2026 uludağ sözlük