beklemek

entry802 galeri31
    327.
  1. Beklemek güzeldir, ama doğru durakta.

    can yücel.
    1 ...
  2. 326.
  3. "gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu."

    Belki de bıraksan sonsuza dek beklemek gibi bir şey ışte..
    0 ...
  4. 325.
  5. Bakmayın öyle sekiz harf, üç hece, tek kelime olduğuna. ne anlamlar barındırır içinde. ve ne zor bir kelimedir. hem söyleyen. hemde söyleten için..
    1 ...
  6. 324.
  7. "beklemek gövde kazanması zamanın
    çok erken gelmişim seni bulamıyorum."

    cemal süreya
    2 ...
  8. 323.
  9. 322.
  10. Bir parça zaman,çokca da özlemin karışımı.
    0 ...
  11. 321.
  12. bazen hiç bitmeyecekmiş gibi gelendir. hele ki hazırlanan bir kadının saçını ve makyajını bekliyorsanız yandınız...
    0 ...
  13. 320.
  14. ki beklemek en korkunç halidir yaşamanın - leyla ile mecnun

    1 ...
  15. 319.
  16. eğer gelecekse ömür sonuna kadar sürecek eylem.
    1 ...
  17. 318.
  18. beklemekten ve bekletmektende nefret edenlerdenim.
    0 ...
  19. 317.
  20. can sıkandır. gelmicek birini beklemek ise abestir.
    3 ...
  21. 316.
  22. acaba'nın en koyu yaşandığı ve cevabının bazen bilindiği bir yaşam tarzıdır. Genellikle ezik tarafın seçimidir.
    0 ...
  23. 315.
  24. beklemek cehennemdir ama beklerim seni,
    iyi kötü demeden suçlamadan keyfini.

    (bkz: William Shakespeare)
    0 ...
  25. 314.
  26. otobüs beklersin gelir,
    dolmuş beklersin gelir,
    gelmedi mi?
    taksi muhakkak geçer.
    ya sevdiğin?
    4 ...
  27. 313.
  28. eger beklenen sevgiliyse cok sancili gecendir.
    0 ...
  29. 312.
  30. beklemek, bir kanser türü olabilir.
    2 ...
  31. 311.
  32. Yasama bekle yarını düşün anı unut yarın ve gelecek hayalleri kur yalnızca.ölmeyi bekle.
    0 ...
  33. 310.
  34. sabır gerektiren sevimsiz süreçler bütünü.
    0 ...
  35. 309.
  36. eğer çok istediğin bişeyi bekliyorsan saniyeler bile sana saat gibi gelir...
    0 ...
  37. 308.
  38. "Zamanı hatırlatan her şeyden nefret ediyorum.
    Önce beklemekten.
    Ömür boyunca ya bekliyor ya bekletiyor insan.
    ikisi de kötü, ikisi de hazin tarafı yaşantımızın.."

    (bkz: ümit yaşar oğuzcan)
    (bkz: beşinci mektup)
    0 ...
  39. 307.
  40. bazıları hayatı kendisi şekillendirir.

    bazıları da kuluçkaya yatmış tavuklar gibi hayat ne getirir diye pasif bir şekilde beklerler.

    birinci bazıları hayatı dolu dolu yaşayanlardır.

    ikinci bazıları ise sadece nefes alanlar.
    0 ...
  41. 306.
  42. beklemek güzeldir gelecekse beklenen.
    eger beklenen ne kadar özlendigini bilseydi, yoklugundan utanirdi.
    beklemek güzel birsey degil, egerki gelecek kisinin geleceginden emin degilseniz depresyonlara girme ihtmaliniz büyüktür, üzülürsünüz, ilk zamanlarda sürekli o kisiyi düsünürsünüz falan..
    3 ...
  43. 305.
  44. Hep bir umut barindirir icinde ya da umutsuzluk. Ikisi arasinda gider gelir insan bir yaprak misali... Ya olursa der once kalbi kelebek misali sonra da ya olmazsa diye daralir nefesi.
    "Nasil oluyor, vakit bir turlu gecmezken, yillar hayatlar geciyor.." Misralarini mirildanirken buluyor kendini.
    Alismistim halbuki, baska bir seyi birdaha bu kadar sevip alisabilir miyim? Diye dusunurken, hala bekledigimi ve canimin yandigini hissediyorum. Tek istegim acisiz olmasi tabi istemek yetiyorsa?.
    0 ...
  45. 304.
  46. hepsinin gelmesini bekleme;
    bir kişi gelmeyecek.

    sen alışmayasın diye,
    korkmayasın diye,
    düşünesin diye...

    kendine yetmen için..
    herkesin kendinden kaçacağı yerlerde
    sen kaçmayasın diye.

    gelenler gitmeyecekmiş gibi..
    doğumlarda ölümlerde
    duyasın diye.

    bildiğini bildirmek için
    bilmeme'yi öğrenmelisin.
    tam kalasın diye.

    hepsinin gelmesini bekleme,
    sen var olasın diye.
    bir kişi gelmeyecek,
    sen, bir olasın diye.
    2 ...
  47. 303.
  48. insan olmanın, insan hayatının, yaşamın olmazsa olmazı, beklemek olmasaydı hayat çekilmez olurdu herhalde.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük