beklemek

entry802 galeri31
    569.
  1. beklemek cehennemdir der shakespear ve ekler;
    Ama beklerim seni. iyi kötü demeden suçlamadan keyfini.
    0 ...
  2. 568.
  3. beklemek mi dediniz ? o işi bize bırakın.
    0 ...
  4. 567.
  5. tanrı beni ilk başta sana kul yaptı, sonra
    keyfine el koymayı kurmamı yasak etti.
    ya da özlem duymamı hesaplı zamanlara;
    kölenim ya, boş vaktin olsun diye bekletti.
    ah, bırak katlanayım, el pençe divan,
    değer, senin özgürlüğünün tutuklu yokluğuna;
    her mihnete sabreder, her azara baş eğer,
    incittin diye hiç suç yüklemez bile sana.
    sen nerde olursan ol, yetkin, güçlü, özgürsün;
    hâkimsin dilediğin gibi kendi vaktine:
    canın neyi isterse varsın o keyif sürsün,
    kendine suç işlersen kendin bağışla yine.

    beklemek cehennemdir, ama beklerim seni,
    iyi kötü demeden, suçlamadan keyfini.

    (william shakespeare)
    2 ...
  6. 566.
  7. bazen en zor olandır. beklemek kimi zaman insanda büyük stres oluşturur. özellikle yaz sıcağında gölgesi olmayan bir yerde beklemek, insana büyük sıkıntı verir.
    0 ...
  8. 565.
  9. “Beklemek cehennemdir, ama beklerim seni, iyi kötü demeden, suçlamadan keyfini.” William Shakespeare

    “Herkesin vardır illa ki bir beklediği; ama en çok kimi beklersen, o gelmez.” ismail Abi
    3 ...
  10. 564.
  11. Metrobusu bile beklemedim bir seni bekledigim kadar.
    Neredesin sen
    Bir de domates, biber, patlican...

    Editüs: ben bunu hangi kafayla yazdım cidden hiç bir fikrim yok.
    0 ...
  12. 563.
  13. 2 yil boyunca icinde bulundugum durum gerci beklenen kisi anlam ifade ediyosa avutabiliyosun kendini cunku bi sebebin var. zordur lakin.
    1 ...
  14. 562.
  15. Bilmediğin ıssız ve soğuk bir yerdeki otobüs durağında, kolunda saat bile olmadan, gelip gelmeyeceğini hatta oradan geçip geçmeyeceğini bile bilmediğin bir otobüsü beklemek. Bazı beklemeler bunun gibi işte.
    4 ...
  16. 561.
  17. Seni hiç duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız diyor herkes gider mi'de Cem adrian. Ama bence bazen.
    Bazen çok anlamlı.
    0 ...
  18. 560.
  19. 559.
  20. 558.
  21. Yağmur yağar, durur, tekrar başlar, yanlış yolda yürümek doğru yolda beklemekten iyidir.
    1 ...
  22. 557.
  23. Bekletilmekle eş değer olan abes eylem.
    Arkadaş vaktinde git ki ne bekle ne de beklet.
    2 ...
  24. 556.
  25. Doğru kişiyi ise güzeldir yanlıs kisiyse vay haline be kardes ama o gemi bir gün gelecek *
    2 ...
  26. 555.
  27. Yanlış insanı, yanlış durakta.
    2 ...
  28. 554.
  29. 553.
  30. Bu hayatta en nefret ettiğim şey.Ne beklerim ne de kimseyi bekletirim.Saat 1 de buluşucaz diye anlaşıyoruz adam 1.15 te geliyor.Birde özür dileyeceğine dalga geçiyor daha da gıcık oluyor insan.
    4 ...
  31. 552.
  32. Işığına ne zaman ulaşacağını bilmediğin bir tünele girmek gibi..
    7 ...
  33. 551.
  34. Şuan yaptığım eylem daha ne kadar sürer bilmiyorum ama uzun zaman sonra ilk defa göğsüme yine o lanet illet oturuyor hayır ask falan değil. Bu... bu bildiğimiz çaresizlik zamanı geriye döndürememenin, telafisi olmayan hataların çaresizliği.
    1 ...
  35. 550.
  36. -ben beklerim, hem şarapta bekleyince güzelleşmiyor mu?
    +biz şarap değiliz sevgili, tek bir hayatımız var ve her saniye tükeniyor.
    1 ...
  37. 549.
  38. Her bulusmaya zamaninda giden biri olarak bekletenleri kufurle aniyorum. Hayatta beni boyle geren ve sinirlendiren baska bisey yok saniyorum.

    Tabii hic gelmeyecek olanlar var, allah onlari affetsin...
    1 ...
  39. 549.
  40. Çaresizliktir. Mahkumiyettir. Başka bir şey değil. Allah korkusu var çünkü yapacak başka bir şey yok o yüzden.
    0 ...
  41. 548.
  42. Tatlı tatlı olanı güzeldir diye düşündüğüm şeydir. Sonucu inanılmaz zevk verir.
    2 ...
  43. 547.
  44. Beklemek güzeldir. Ama doğru durakta. Bazen de beklediğinin gelmeyeceğini bilerek beklemektir. Herşeyin geç geleni makbul değil midir zaten.
    0 ...
  45. 546.
  46. Beklemeye raziyim yeter ki umidim olsun.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük