pc de çok kısa süre oynadığım ardından konsol da ps4 ile battlefield 4 ten devam ettiğim gelmiş geçmiş en iyi fps olan battlefield 2 nin devamı olan oyun.
yarın 14 saat mesai yapacak ben değilmişim gibi saatlerdir oynadığım ve sayesinde hala uyumayı düşünmediğim oyun. hastayız ulan çok seviyoruz deli gibi.
Tarayıcı üzerinden multiplayer'a girilmesi 21.yüzyılın en yarak olayıdır oyun dünyasında. Sonrak serilerde kaldırdılar farkına varıp. origine gir,ordan tarayıcıya bağlansın,server seç ve oyuna gir. Kimden çıktıysa bu fikir zamanında olmayan beynini sikeyim.
(bkz: battlelog)
serverları hala dolu olan oyun. dün heveslendim tekrar indirdim oyunu punkubuster hatası verdi. punkbuster'ı yeniden yükleyince hata veriyor oynayamadım bir türlü.
multiplayer'ı inanılmaz saran efsane oyundur. koordineli bir şekilde ilerleyip noob'un bir tık üstü takımla güzel şeyler yapılır. yeter ki takımda sağlam havacılar ve engineer'lar olsun.
Sanki Battlefield 3 gerçek oluyor , önce israil vurdu iran'ı, ABD de olaya dahil oluyor ve o da vuruyor , 28 Şubat 2026 da oluyor bu olaylar , umarım kan dökülmesi ve can yanması olmaz fazla ama dünyayı Hiç iyi günler beklemiyor.