cem adrian bana özel gerçekten güzel şarkı üstadım. bu adam işi biliyor. arkadaki piyano çok hoş. cem adrian'dan zaten bahsetmeye gerek yok. çok değişik bir sesi var adamın. dünyada sayılı sesler arasında falan diye duymuştum. araştırmadım da cinsel tercihinden heralde. az biraz homofobim var. pek ilgilenmiyorum bu adamla. güzel şarkı evet.
gerçekten özel bir parça. ancak cem adrian'ın mtv on stage videosunda şarkının başlangıç ritimleriyle vois sur ton chemin parçasının girişine fena halde benzemektedir.benzerlikten öte fena halde araklanmıştır.
sözleri ve melodisiyle farklı duygulara götüren cem adrian şarkısı.
Bu şehirde bir kadın var, adı bana özel
Elleri var küçücük, yüzüyse çiçeklerinden güzel
Kimse bilmez benden başka
Bir kalbi var kocaman ama bana özel
Bazen kızar dünyaya ama sadece kendini üzer
Göremezler
izin vermese asla üzemezler
Çözemezler
O' nun bir düşü var ki asla bilemezler
O' nu neden sevemezler
Bilemezler, hiç sevemezler
Bazen bakar gökyüzüne O, bulutları izler
Kuş olup uçmak, kanat çırpmak
O bulutları geçmek ister
Yemyeşil çimenlerde sırılsıklam koşmak ister
Bu gri şehrin tüm yollarını rengarenk boyamak ister
Göremezler
Kalbimdeki elmasa erişemezler
Çözemezler
O' nun bir düşü var ki asla bilemezler
O' nu nasıl sevemezler
Bilemezler, hiç sevemezler
Şimdi O kanatlarını rüzgara açmış
Dur diyemezler
Yıldızların arasında o kadar parlakki
O' nu seçemezler
Başka sularda
O şimdi başka rüzgarlar arıyor
Başka yollara yürüyor.