bu ara çok düştüm içine, yine en tutkulusundan, en muhteşemine.. ya ben çoşkuluyum, ya senin çoşkunun etkisine girdim aşk..
ya gelmezsen şimdi de? saat 4, yine özlediklerimle kalırsam..? beni terk edenlerle meşgul olursam her gece olduğu gibi?
yeni bir filiz vermesen? sevmesem yine gönlüm çoşkun seller gibi taşarcasına, olur mu hiç? olmazsa güneşten önce gel, nisan yağmuru gibi.. ıslat ama üşütme, ısıt ama bunaltma, aydınlat ama göz kamaştırma.. hayırla gel yine..
"Aşk!.. Aşk her şeydir. Aşk bir kızın, değeri elmaslarla ölçülemeyecek servetidir. Böyle bir aşk için her şeyini verecek, bile bile ölüme gidecek erkekler vardır. Ya seninkinin değeri nedir?"
aşk insanıın kafasında sinsice durmadan dönüp dolaşan, hormonlarıyla, duygularıyla oyun oynarmış gibi oynayan bir tilkidir. Öyle ki duygularının yoğunluğu azalsa bile hiç beklemediğin bir anda duygularını depreştirir. Zor bela topladığın tüm dikkatini bilardo topları gibi dağıtır. Tüm dengeni bozar, altüst eder.
Aşk hakkında kendini sorgulamak ve neden aşık olunduğunu çok araştırdım
en son güzel bir blogta değişik bir yazı okudum
kız noktayı koymuş arkadaşım gerçektende aşık olunca batmıyormuş demek ki
Uyuşturucu gibi bir şeydir. Bir denedin mi hep o deneyimi hissetmek istersin ama ne yazık ki bunu öyle hayatında fazla bulamazsın. Eğer bulursanız bırakmayın iyi bir sebebiniz olmadıkça bu yüzden.
insanın kendine olan aşkından kaynaklı, eksikliğinde mutsuz olacağımız için sürekli düşündüğümüz, mutluluğumuzun kaybolmasından dolayı ona duyduğumuz bağlılığın tanımıdır.