Çok uzun anlatmasi..Mutlu oldugun kadar aci cekiyorsun...Ne kadar mutluysan o insanin yaninda ondan uzakta o kadar aci var senin icin.Sevgi daha huzurlu bişey.Uzun zamandir aşık olmadigim için.Cok hatirlayamiyorum aslinda.Aşk cok guzelde o acisi yokmu o acisi.Insana herseyi yaptirabilir.oyle hatirliyorum.mantikli ask yok ki.zaten olsa o aşk olmaz.Ama aşksız bir hayat tadsiz tuzsuz .Yasanmaya degmez .Degmiyor iste gorduk.O yuzden illede aşk illede aşk..
ask nedir abi.
simdi acikliyorum.
ask kendinde eksik olan bir seyi baskasinda bulup onunla tamamlamaktir. güzel bir aski cagristiran seyler ise mesela sevgi dir. belki kücüklükten babandan sevgi görmemissindir karsindaki adamdan sadece seni sevmesini beklersin. bir erkek olarak annenden sevgi görmemissindir karsindaki kadindan sadece sevilmeyi beklersin. ailen seni anlamamisdir karsindaki insanin seni anlamasini istersin.
yetiskinlikte verdigimiz kararlarin cogu cocukla alakali olduguna inaniyorum. napiyo bizim türk aileleri. kizi gezmek istese kocan gezdirsin. ehliyet istese kocan alsin. giysi ister kocandan istersin.
iste asil sorunda burda baslio. ne yapio kizlarimiz. cocuklugunda eksik kalan heveslerini karsi tarafta ariyor ve onun onu tamamlamasini beklio. mesela cep e paraya bakan kizlar. varlikli bir ailede buyumemis ise kendisi calisip para kazanmak yerine karsisindaki adamdan bu istegini gidermesini beklio.
yani bundan cikarttigim su ki ask yoktur. ben inanmiyorum. varsa ispatlayin. hadi.
karşılıklıysa cenneti tek taraflıysa cehennemi yaşatır tabiri caizse. mutlu olmanız için onla güzel saatler geçirmenize gerek yoktur. onun hayalini kurmak hatta ismini duymak bile içinizi kıpır kıpır eder.
Aşk sanki sadece sizin yaşadığınız bir hastalıktır. 6 milyarda bir görülen bir hastalık...
Aşk bir hastalıktır. Tedavisi olmayan... Olsa da kabul etmiyeceğiniz.... Aşk bu dünyada kurtulmak istemiyceğiniz tek hastalıktır.
Aşk onu görmeden önce geçici bi müddet parkinson hastasına dönüşmektir.
Aklınıza düştüğü an geçici bi müddet felce uğramaktır.
Aşk bedenin hayata mola verdiği zamandır. Yemek istememektir. Uyumak istememektir. Çalışmak istememektir. Konuşmak istememektir. istemek denilen herşeyin sadece onunla ilgili olmasıdır.
Aşk elinizdeki lokmayı ağzınıza götüremediğiniz andır.
Aşk ondan uzak oluğunuzda bir uyuşturucu bağımlısı gibi kıvranmaktır. Aşk bitmektir. Erimektir. Ölmektir. Herşeyin anlamını yitirdiği yerdir aşk.
içinizde deli bi Ferhat, hırçın bir Romeo yaşarken dışardan Bay Sakin görünmektir. Hiç bişey belli etmemektir. Edememektir.
Aşk dediğimiz olgu, tamamiyle nöral ağlar ve hormonlardır.
Seks yapma arzusudur temelde fakat dişiyle siz vakit geçirdikçe dişi hakkındaki anılar nöral ağ olarak kazınır beyninize ve bu kodumunun ağları sizi aşık eder.
Az ağ hoşlantı, çok ağ kara sevda olarak adlandırılır.
Nöral ağlar zayıflar fakat çok uzun sürer ; bu da aşk acısı oluyor.
Asla silinmez ; bu da ''eski sevgilimi görünce içim parçalanıyor'' olur.
Aşk dişilerin eliyle yaratıldı...