Hep taze kalsa belki guzel duygudur. Her seyin bir sonu oldugu gibi bu duygunun da bir sonu var maalesef. Ama israrla aşik olmaya aşik olmak icin insan aramaya devam ediyoruz.
Beraberligin birkac ayi ya da belki bir iki yili mutlu gecerken sonrasindaki dertler o gunleri lanetle andirabiliyor.
insanoglu hic ders almiyor, hic.
Kalbinizin orta yerine düşen bir cam kırığıdır. Ne canınızı alır ne yaşatır. Ara ara batar ve içinizi derinden sızlatır. Hem dert hem de dermandır. Aşk acıtır.
Ve aşk bazen birbirinin karanlık taraflarına hiç korkmadan bakabilmektir, saklanmadan, hiç korunmadan. Birbirinin yanında gerçek olabilmektir. güzeliyle çirkiniyle birbirini kabullenmektir.
bazılarının kılıf niyetine kullanıp milyonlarca gerçekten seven erkek ve kadını üzdüğü+değiştirdiği şeydir. aslında öyle bi sevmektir ki ondan başkasını sevmemektir, sonra karşındaki de severse seni senin sevdiğin gibi ömür tillah ayrılmazsınız. saygılar.
takıntının yansıma olarak aşk olduğu görülmüştür. itibar etmeyiniz. ancak; saf ve zannımca insanoğlunun hissedebileceği en güzel duygu olan aşk ise; insana tutku katar ve tüm duyguları en yükseklerde yaşamamızı sağlar. hayatın tadı da tam burada çıkmaz mı zaten? her şeyi dibinde yaşayarak. yanındayken, teknik açıdan gözün etraftaki her şeyi görmesi ancak bir tek onu algılaması. vücuttaki o dayanılmaz etki. gerçek şudur ki; aşk çok güzeldir buna oranla verdiği acı da bir o kadar sağlığa zararlıdır.
Hakkında pek çok kötü şey söylenmiş. O sizin ruhunuzun kararmasından öyle geliyor. Yoksa süper bir şey. insanın enerjisini arttırır. Hayata bir fazla gülücük koymanızı sağlar. Hem de sembollerle değil, etle, kanla.