şu an yapamadığım eylem. babamın ölmesinin üzerinden 2 yıl geçmesine rağmen fotoğraflarına bakınca hayata edilen küfür ve isyan... adaletini sikeyim dünya her şeyi başıma geldi bir bu eksikti dimi.
yeri gelir dışarı çıkartmaz insanı çünkü çıktığın zaman aklına o geldiğinde istemsizce dolar gözlerine yaşlar. hapis yaşatır insana ama rahatlamanın tek yoludur.
duygulara dokunulma imkanını veren olay.
sevindiğimizde ağlayabiliriz ki o bizim anki duygu yoğunluğumuz gösterir. aynı şekilde üzüldüğümüzde ya da acı çektiğimizde, kaybettiğimizde. hep ağlarız. neden? duygular dile geldiğinden.
genel kanının aksine erkeklerin de yaptığı eylem. özellikle sırılsıklam olduğu kişi kendinden çok uzakta ise, saat 12'yi geçtiyse ve farid farjdad'ın ustaca seslendirdiği keman sololarından da varsa erkek için ağlamaktan başka bir çare yoktur.
Rahatlatır. Canı acıyan, sinirleri bozulan yahut şu yaşadığımız kısacık zamanda hayatımızın omuzlarımıza ağır gelmesiyle kişinin yaşadıüı duygusal bir anın haykırışıdır..