artık boku çıkmış bir ükedir. Allahın nerede ayyaşı, nerede ergeni, nerede malı varsa geliyor orda şarkıcı oluyor.
(bkz: hallana hallana gezirem) her kim bu şarkıyı seviyorsa amına koyim.
türkiye türkleri ile azeri türkleri türklerin oğuz boyundan gelmektedir yani soyumuz aynı aslında bir millet iki devletiz. azerbaycan türkiyenin tek dostudur. iki ülkede türk oldukları için sevilmezler onlar ermenilerle ruslarla uğraşırlar biz yunanlılarla rumlarla araplarla ve kürt diye isimlendiren soyu belli olmayan milletlerle uğraşmak zorunda kalırız.
türkseniz kızlar direk verici oluyorlar. mekanda oturup türk olduğunuzu az buz çaktırırsanız, az biraz da tip varsa masaya telefon numaraları bildiğin yağıyor. bir kaç saat içinde cinsel münasebette bulunabiliyorsunuz.
buranın erkekleri kültürsüz kütük. 30 yaşındaki adamın yaptığı espiriyi bizim liseliler yapmıyor amınakoyim. seviye düşük, azeri erkekleri tercih değil. türklere çok fazla yavşıyorlar.
tanım: günde 2-3 hatun götürme şansı çok yüksek ülke.
21. y.y. ın birinci yarısında, yılda 80 - 100 milyon ton petrol üretimini hedefleyen ülkedir. henüz gerçekleşmese de kaynak ağalarının gelişimi ile hedefin gerçekçi yapıya bürünmesi muhtemeldir.
bir taraftan sovyetler birliğinin ateizm dayatmaları bir taraftan katı bir şii rejime sahip iranın şii propagandaları sonucu dini orta hallice yaşayanların ülkesidir. çünkü biraz dini fazla kaçırsalar bu sefer iran etkisiyle öz kimliklerinden olup farslaşacaklar,öteki taraftan sovyetler birliğinin ateizm etkisiyle de din karşıtlığına yol alsalar bu sefer de yine aynı tuzağa düşüp sovyetleşecekleri için her iki akımın da zararını görmüş ; aşırı dinciliğe de koyu bir ateizme de karşı durup hoşgörüsü yüksek türk islamını benimsemiş bir halktır. her ne kadar son dönemde azerbaycanda artan tarikat ve vahabi akımlar etkisini gösterse de azerbaycan asla türkiye gibi bir tarikat ve cemaatler cenneti olup araplaşmayacak aksine müslüman bir türk ülkesi olarak öz benliğiyle yaşayacaktır. Azerbaycan'ın diğer bir ilginç özelliği de hem sovyetler birliğine hem de iran islam cumhuriyetine karşı olan öfke nedeniyle islamcı,sosyalist,komünist akımların ülkede çok taraftarının olmayıp buna mukabil rus,ermeni ve fars milliyetçiliğine karşıt olarak türk milliyeçiliğine yönelip turancı olmalarıdır. macaristandan sonra en çok turancı fikir ve önderin çıktığı ülkenin azerbaycan olması da tesadüf olmasa gerekir. azerbaycanın da aynı türkiye türkleri gibi oğuz boyundan olan türklerden oluşması ve coğrafi olarak türkiyeye yakınlık, azerbaycanı orta asya türk cumhuriyetlerinden ziyade türkiyeye yakın olma durumununa getirmiştir. zaten orta asya türk cumhuriyetleri türkiyede her başa gelen hükümetin izlediği yanlış politikalar sonucunda iyice küstürülmüş ve uzaklaştırılmıştır türkiyeye. bir tek azerbay ''can''ımız kaldı. onu da ermeni açılımı, ermenistanla sınırları açalım zart zurt ayağına küstürmeyelim artık!!!
insanlarının altın diş tutkusu ilginç. özellikle de üst damakta en önde bulunan 4 dişin altından yaptırılmasının zenginlik göstergesi olarak kabul edildiği bir ülke.
kendi ülkemden daha çok sevdiğim ülkedir.çünkü orada türküm diyen faşist olmuyor,çünkü orada dini imanı para olan insanlar yok.orada hainler yok,orada satılmışlar yok orada kahpeler yok.yüzümüze gülüp arkamızdan vuranlar yok.onların meclisinde teröristlerle kucaklaşıp vatandaşın parasını yiyenler yok.eurovision yarışmalarında bile nasıl candan insanlar olduğunu gösteren türkler var.türkiyeyi bu hale getirenler utansın.yakında ben gidiyorum...