türkiye vatandaşlarını vizesiz sınırları içine almayan devlet, kınıyorum. Rusya bile vize uygulamıyor gürcistan'a kimlikle girebiliyoruz ama öz kardeşimiz dediğimiz azerbaycan bize vize uyguluyor.
Not : azeriyim.
halkını çok sevdiğim kardeş ülke. o kadar isterdim ki bu topraklarda oturan, yaşayan cinsiyeti fark etmeksizin bir arkadaşım olmasını, oralar hakkında bilgi almayı.
milletin hayali italya'yı, ispanya'yı görmektir ama ben azerbaycan'ı merak ediyorum. inşallah ilerleyen yıllarda gideceğim de.
internette, televizyonda veya herhangi bir iletişim aracında kandaşlarımızın bize selam yollamalarını, sevgi gösterilerini, sevinçlerini görünce duygulanıyorum. Ağlayacak gibi oluyorum.
bu gün mateme boğulmuş ülke. 20 yanvar günü milyonlarca azerbaycanlı katledildi, ermeni piçleri tarafından işkenceye maruz kaldı. bu kadar vahşiliği görüp, hala "hepimiz ermeniyiz" diyen yavşaklar var.
çekilen onca fotoğrafı, orda o dehşeti yaşamış insanları gördükçe göz yaşlarıma engel olamıyorum. o insanlar benim insanım, kanla yıkanan benim toprağım https://galeri.uludagsozluk.com/r/725037/+
Aklı olan buranın insanlarından uzak durur.
Son lafım.
Tanım: doğru dürüst camisi bile olmayan ve herkesin çok normal şekilde domuz eti yediği ülke. Giderseniz etli bir şeylerde mutlaka sorun. Abla tavsiyesi.
Hayatta göremeyeceğiniz kadar rüşvetin olduğu, karılarının geneli güzel olup paraya aşırı düşkünlükleri, genelinin Türkleri sevmediği, internetin hala pahalı olduğu, çok enteresan bir ülkedir. Gitmeyiniz efenim.
topraklarının büyük bölümü halen işgal altında olan bir devlettir. karabağ, güney azerbaycan, borçalı ve derbent katılınca gerçek azerbaycan kurulmuş olacaktır.