türkiye'nin ender dostlarından olan ülke. bir ara ermenistan yakınlaşması adına kırmıştık adamları neyse ki toparlandı süreç. yanımızda olması gereken dost ülke.
sonucta azerbaycan yillarca rusyaya bagli kaldi nasil bizde ermeni yunan severler vardi. azerbaycan icinde rus seviciler olmasi gayet normal. emin ol bizdende rusya ve ermenistana puan cikardi baya
Teke tekde Ermenistan ı dümdüz edecek devlet. Fakat dünyada teke tek diye bir şey yok. Ermenistan la savaşının nedeni bozulan ekonomiyi gizlemek, örtmek.
ciddi olarak savaş hazırlığı yapan ülke. öyle ki sadece bizden ağır silah olarak 44 adet 40 km menzilli t-122 sakarya, 21 adet 100 km menzilli 450m çapta ölümcül parça tesirli t-300 kasırga, 36 adet ise fırtına obüsü almışlar. 60 adet t-129 atak helikopteri siparişi verilmiş ve 900 km menzilli 500 kg tnt gücünde savaş başlıklı türk üretimi j-600t yıldırım iii görüşmeleri sürüyormuş. basit bir ifadeyle 3 metre derinliğinde ve 15 metre çapında krater açabilen çılgın bir silah. kısaca yakın zamanda muhtemelen ermenileri sikecüüler.
Biz nasıl ülkedeki arap hayranlığından dert yanıyorsak onlar da aynı şeyi slavlar için yapıyordur.
iki ülkenin başına da adam akıllı bir lider gelmedi ben ona yanarım.
Şu an birbirimize yaptığımız en güzel kıyak eurovision'daki 12 puan galiba.