türk yapımı polisiye/cinayet filmi. filmi asıl güzel kılan şey ise mükemmel senaryo ile olay örgüsünün yanında aralara serpiştirilen dramatik sahnelerdir. örneğin; -bilmem aranız da dikkat eden olmuş mudur- idris'i morgda görmeye gelen cevriye'nin duruşu büyük bir oyunculuktur, zamanında birçok acılar tecrübe etmiş türk kadınına özgü metanet...
yönetmenliğini yavuz tuğrul'un yaptığı ve beni derinden etkileyen baş yapıt. ''bizim hollywood'dan neyimiz eksik'' dediğim, ve filmde geçen ''benden adam olmaz'' parçasını her seferinde dinlediğim film.
şener şen oynuyorsa o filime gidilir dediğim ve bir de cem yılmaz'ı görünce koşarak gittiğim film. sonuç: hayal kırıklığı.
--spoiler--
cinayetin neden işlendiğini filmin yarısında anlamayan bi şener şen sanırım. cem yılmaz'da bakış açını değiştir falan yapıyor.
oyunculukların fena olmadığı, seneryonun ise eh işte olduğu amerikan vari türk filmi... turk sinemasında pek de alışık olmadığımız bir tarz diye böyle söylüyor olabilirim ama cekimler pek bir holyvuud du be...,
çetin tekindor ve şener şen için izlenmesi gereken film. bu ikisi bir projede varsa o projenin kötü olma ihtimali sıfırdır. tek zayıf noktası okan yalabıktır..