ateizm

entry1224 galeri62
    810.
  1. dine inanmayan insanlar. Korktuğu an Allah'a sığınan insancıklar.
    3 ...
  2. 809.
  3. ateşten korkmamak olarak adlandırılabilir. ama bu ateş fiziki olarak varlığı kanıtlanamamış ateştir.
    beynini iyi bir insan olmak için kullanmak var beynini kullanmak için bir kılavuza ihtiyaç duymak var ikisi farklı şeyler.
    mesela yapmaktan zevk aldığın ve yaptığında kimseye zararı dokunmayan birşeyin cezası olarak öldürülmek var. işte beyin kullanma kılavuzu ataerkil ellerden çıkınca böyle sonuçlar doğurabiliyor.
    0 ...
  4. 808.
  5. allah'a inanmamak için uydurulan boktan bir görüş. ve çoğu da evrimin olduğunu iddia eder.
    0 ...
  6. 807.
  7. rtükün tanrı kelimesini biplemesiyle tanımlanabilir.
    0 ...
  8. 806.
  9. Ateyiz kelimesinden hoşlanmazlar. Kitapsızdırlar.
    0 ...
  10. 805.
  11. tanrı fikrine karşı oluşturulmuş anti tez diyeyim artık. asla tanrısızlık değildir, çünkü bu fikre göre tanrı zaten var değildir. dolayısıyla tanrının var olması durumu yok olması durumu gibi nötr dür. yani tanrı etkisiz elemandır. 1 tanrıya inanmak belki buradan geliyordur araştırmak lazım tabi.
    1 ...
  12. 804.
  13. Ülkemizde kız düşürmek için kullanılan şey. Bir diğeri solcu ayakları.
    0 ...
  14. 803.
  15. Gercekleri gordukce ve mantikli sorgulayica er yada gec varilacak sonuc.
    0 ...
  16. 802.
  17. Saçma sapan bir şeydir insanların bir nevi sorumluluğundan kaçması gibidir.
    0 ...
  18. 801.
  19. negatif ateistler bilim adamı edasıyla sosyal mecralarda takılmayı çok iyi bilirler ancak son bilimsel olayları takip eden ve bu olayların ışığında felsefi ve sosyolojik düzeyde insan yaşamına etkilerini, algı biçimlerinin değişimindeki son paradigmaların ne olduğu sorulduğunda ise direk kafa kesen müslümanları ya da pedofili rahipleri öne sürerler. yobaz bir şekilde dinini savunan insanlardan farkları yoktur kısaca.

    ancak pozitif bir ateistle yer çekiminin bariz bir şekilde varlığı bilinmesine rağmen bilimsel olarak tam bir kanıtının olmayışını ya da beynimizin her türlü yerinde hangi olayların oluştuğu bilinmesine karşın bilincimizin nerede olduğunu bilemememizin kısaca metafiziğe başvurmadan bir şeyleri anlamlandıramadığımızı ya da anlamlandırmaya gerek olup olmadığını çok rahat bir şekilde tartışabilirsiniz.
    0 ...
  20. 800.
  21. dinsel bişe.

    gidince görücez mk var mı yok mu ne kasıyonuz ya. ünlem.
    0 ...
  22. 799.
  23. kanıtın varlığı ve yokluğu ateizm' in değil agnostizm' in dışındadır. agnostikler tanrının var veya yok oluşuyla ilgilenmez ve bilinemez olduğuna kesinlik getirir. agnostiklerle ateistler fikirsel olarak aşırı derece de ayrıdır. ateizm bir tanrı yoktur der. agnostik ise buna fikir belirtmez. sadece bilinemez olduğuna kesinlik getirir. ateizm ise varlığının olmadığı yönünde kesinlik getirir. virgül.
    0 ...
  24. 798.
  25. ateizm/@sharinganstayla entry'sinden anlaşıldığı gibi; kanıtın varlığı ya da yokluğu ile uğraşmak ateizm'in konusu dışındadır. nokta.
    0 ...
  26. 797.
  27. uzun yillar inanıp, namaz kilip, oruç tutup,içki zina kumardan kacinip, insanlığa yararli olayim, her şeyden biraz bileyim deyip okuduğum kitaplar, izlediğim tartisma programlari, belgeseller ve benzeri bir cok şeyden sonra benimsediğim inanç veya inancsizlik sistemi. aslinda agnostigim. carl sagan in dediği gibi, kanitin yokluğu yoklugun kaniti değildir. tanrinin yokluguna kanıt bulamadigim için bu onun var olmadigi anlamina gelmez lakin agnostigim dedigimde sanki ulan tanri olabilir diye dusundugumu sandıklarından dolayi direkt ateistim derim genelde.

    bir çoklarinin hakkında hicbir sey bilmediği, destekleyicilerine direkt ergen sıfatı yapıştırdığı sistemdir. bir de sorarlar ; olum baksana rüzgar nasil esiyor, böcekler kuslar nasil uçuyor, balıklar yüzüyor, her sey bir ise yariyor. hala nasil olur da inanmazsin anlamiyorum falan. ulan toparlak hasan biz dusunmuyor muyuz bunlari, gozlemlemiyor anlamiyor muyuz? peki neden sence hala senin tanrina inanmakta diretiyoruz? acaba bunca şeye verilecek baska cevaplar mi var? daha basit,daha bilimsel, daha herkesin aklina yatkın açıklamalar? biz de istemez miyiz sonsuz hayat huriler meyveler ? bir merak et ve de ki harbiden lan, mal mi bu insanlar? sonra da git cevabini arastir. bunca tanri mucizesine rağmen neden inanmıyor bu adam!?
    2 ...
  28. 796.
  29. 795.
  30. "Tanrı'nın varolmadığına inanmıyor değilim, sadece varolduğuna inanmıyorum." derken ne dediğini kimsenin anlamadığı tiplerdir.
    0 ...
  31. 794.
  32. mezarlığı olması gayet doğaldır, ben açıkçası bir müslümanla yan yana gömülmek istemiyorum. geçenler dua etsinde istemiyorum. bir müslüman gibi gömülmekte istemiyorum. bu şarttır, muğla ya helal olsun. hoşgörü bunu gerektirir.
    1 ...
  33. 793.
  34. ateizm atamızın peşinden gitmektir. tersi olsa rteizm derlerdi.
    1 ...
  35. 792.
  36. 791.
  37. bazıları maddeyi de inkar eder. bunu atlamayalım. tanım daha çok materyalizmi anlatıyor.
    0 ...
  38. 790.
  39. Ateizm; tüm tanrılara ve ruhsal varlıklara olan metafizik inançları reddeden ve var olan gerçekliği inanç yoluyla açıklamayı kabul etmeyen bir felsefi düşünce akımıdır..uçak sallanincaya kadardır.
    6 ...
  40. 789.
  41. Türkiye'ye bi bok kazandırmayacak sistem.

    Sen türkiye'de ateizm'i sadece müslümanların hal ve hareketlerinden dolayı benimsedin. Aklınızca kur'an da bug bulmaya çalıştın. Oysa ateist değil sadece islamofobiktin.

    Oysa bi haham, bi papaz gelse altından donunu alır eline bi incil yohanna'sından, bi tevrat ben-hayim'iden sıkıştırıverir.

    En azından yüzde 95'inde.
    7 ...
  42. 788.
  43. Türkiye'yi 100 yıl ileriye taşıyabilecek inanç sistemi.
    2 ...
  44. 787.
  45. Hakkında "cool takılmak için ateist olanlar var" diye düşünenler olabilir. Haklılar. Dini sadece sözde kalan müşrikler gibidirler aynı. Maalesef var böyleleri. Her kesimde hemde...
    2 ...
  46. 786.
  47. detaylı düşünmek yerine kolaya kaçmaktır. ayrıca çoğu insanın bu kavramın doğruluğuna inanmayıp sadece cool görünmek için onu savunduğunu düşünüyorum.

    edit: fafnir' e teşekkürler...
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük