23 eylül pazar : roma 2 - 2 juventus
26 eylül çarşamba : fiorentina 2 - 2 roma
29 eylül cumartesi : roma ? - ? inter
görüldüğü üzere sampiyonluk yarısındaki en önemli 3 rakibi ile 1 hafta icinde karsılasmıs olacak roma.
bizim ligde olsa isyanlar cıkar böyle bir seye ki olursa yine ilk kurban olarak galatasaray'ım denenecektir buna eminim. diyeceksiniz ki fenerbahce de oynadı galatasaray - trabzon - bjk ile.. trabzon sampiyonluk konusunda ciddi bir rakip olmadığı gibi zaten fener 3 haftada oynadı, 6 günde değil..
pesin edit : milan sampiyonlukta rakip değil mi lan diyeceklere son 4 haftada 3 puan aldıklarını ve mac kazanamadıklarını belirtirim.
şampiyon olan son kadrosu: kalede ivan pelizzoli* savunmada vincent candela, walter samuel, cafu, aldair * ortaha sahada emerson, tommasi, totti, de rossi forvette ise gabriel batistuta ve vicenzo montella. teknik direktörlük koltugunda ise fabio capello oturuyordu.
italyada en cok taraftar konusunda ac milan la cekisen klup. baskanlari francesco sensi durduk yere gereksiz aciklamalar yaparak gundemi degistirmeye merakli biridir. mesela batistuta'yi inter'e sattiktan sonra; "inter'e kazik attik" gibi bir aciklama yapip gundemi degistirmistir. bu sene gercekten transfer yasagi ve maddi imkansizliklara ragmen italya'da herkesin takdirini kazanan bir performans gosterdiler. juve'nin dusmesi ve milan'in 44 puaninin silinmesiylede sampiyonlar ligine katilacaklar.
Transfer dönemindeki pintiligiyle göze çarpan takım.Juve ligte yok.Fiorentina 19,Milan 8 puan geriden baslıyor.Eline tarihi fırsat geçmis.Rakip inter vieira'yı,grosso'yu,ibrahimovic'i alıor ,sen şu hengamede kabak gibi eksigin olan bir striker'ı alamıorusun.Gercekten yazık.