sagopa kajmer den esinlenen gençliğin icadı. bir sagopa kajmer imzası. rap yapamaktan aciz, sözleri de oradan buradan arak ve her şarkısı aynı bokun laciverti olan bir yeteneksize bu kadar çok hıyar alkış tutarsa devamı da böyle gelir işte.
daha da yeteneksizleri cesaretlendiren sagopa gibi bir wack mc ye rapin ilahı muamelesi yapılmasıdır. eskiden rape ve rapçilere hatta alternatif olan herşeye karşı olan ne kadar apaçi, öküz varsa artık kendini rapçi sanıyor. hem de arabesk yaptıkları halde.
sagopa dan önce arabesk rap diye bir şey yoktu, hep tarlaydı buralar.
kökü tripcolik, dj akman vs. ye dayanan, fakat şimdikini görünce onlara bile razıyız dedirten tempolu ağlama tarzı. eğer buysa olay ben bile bu işin kralı olurum. çok iddialıyım bu konuda. sözlerde bi şey yok zaten gülüm beni neden bırakıp gittin/ben seni bebeyim çok severim/ben ölene kadar hep seninim/lahana turşusu kalmamış pis kaka kahpe sevgili yar. arka plana bi blok flüt + bi ucuz beat + sesi kart horoza benzeyen bir başka ağlayıcının böğüren sesi. yapayım lan ben bunu gerizekalı yaşıtım ergenlerden çok prim yaparım.
absürd bir bileşimdir. travestiler ve transeksüeller arasında yapılacak bir araştırmada bu kişilerin önceki hayatlarında arabesk rap dinledikleri ortaya çıkacaktır. zira arabesk rap neyse erkek-karı karışımı odur.
türkiye ve almanya başta olmak üzere çeşitli bölgelerde icra edilen ve hızla yükselmekte olan müzik türü. arabesk tarzında bir şarkı bulup giriş kısmı loop'lanır ve üstüne lirikal konsepti arabesk müzk anlayışıyla örtüşen sözler yazılır. "bebeğim senden vazgeçemem dertliyim efkarlıyım hayata küskünüm rerörerö" şeklinde ilerleyen bu müziğin icraatkarları kendi tarzlarını oluşturmuşlar bile. giorgio armani logolu v-yaka badileri, çizgili yeşil-gri hoody'leri, pilot gözlükleri ve jöleleyle havaya dikilmiş, ense tarafı özellikle uzun bırakılmış saçlar ile 1970'lerin sonunda bronx'ta filizlenen müzik türüne farklı soluklar katmaktalar. youtube'da koydukları vidyoların başlığı 5-6 kelimeden kısaysa kendilerini samuray metoduyla cezalandırıyorlar gibi bir söylenti var ek olarak.
bu müzik türünü dinleyenlerin ayrıca çok ilginç savunma mekanizmaları var, "beqenm1y0s@n1z qendhinis shöylheyin baqqalhım !!11" minvalinde. kesinlikle bulaşılmayacak insan türleri kategorisinde birinci bunlar ikinciler de apaçilerdir, şarkı çok güzel hacı diyip geçmek lazım, üzmenin manası yok.
her videoda ya intihar edilir ya intihardan söz edilir ,kuru kuru kubara vurulur, maddeye düşülür, sevilen kız kaşar çıkar, kaşar çıkan kız ya kamuya mal olur ya başka biriyle evlenir, şarkılarda bol bol böğürülür varsa şahinle yanlanılır. dinleyene de ne derdiniz varmış be ne bitmez derdiniz varmış ulan dedirten genelde ergen kardeşlerimizin icra ettiği bir türdür. güneydoğu ve doğu bölgelerinde hayat biraz daha zor geçtiği için arabesk rap yapma yaşı 20ye kadar çıkabilir.
birkaç tane esrarkeşin ve hayatında bir kız görüp aşık olan -genelde kızların ailesi bu aptalların işi olmadığı için kızlarını vermez- çapulcuların kendilerini acınacak duruma getirmesidir diyorum. ayrıca gençlere kötü örnek oluyorlar.