arabesk rap

entry244 galeri1
    193.
  1. herkesin müzik zevki vardır saygı duyulmalıdır.

    (bkz: ayrımcılık)

    Edit: arabesk dinlemem.
    1 ...
  2. 192.
  3. mükemmel bir müzik türü.
    nereden buluyorum bunları bilmiyorum, denk geliyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=fp4bnQKxxkw
    1 ...
  4. 191.
  5. icra eden büyük üstadları çok güzel klipler çekerler.swh


    (bkz: random güldüm)
    0 ...
  6. 190.
  7. gece yarısı, yüksek sesle dinleyen orospu çocukları olan itici tarz.
    2 ...
  8. 189.
  9. icra edenler ve dinleyenler hakkında çok da olumsuz düşünemediğim müzik türü.

    yener çevik diye bir adam var yeraltı operasyonu'nda da sanıyorum 3 adet şarkısı olan samimi bir adam. sanki sokakta büyümüş fakir fukaranın abisi gibi bir adamdır bu adam. rap dinleyen herkesin kulaklarına bu adamın sesi gelmiştir.
    "arabesk rap" kavramını ortaya çıkaran adam bu adamdır. bu yüzden de arabesk rap dendiği zaman benim aklıma ilk bu adam gelir.

    bu şarkısı yeraltı operasyonu toplama albümünden :


    bu şarkısı esas arabesk raptir:



    ayrıca şöyle çok güzel bir örneği de var arabesk rapin: (vid:#36148)
    ortaokulda, lisede dinlerdim bu şarkıları ama hala dinlediğimde duygulanırım.

    o dj akman tripkolik vs. meselelerine falan da girmek istemiyorum aslında ama şöyle özetleyebilirim; yener'in şarkılarını dinleyenler genelde okul okumaya dahi imkanı olmayan kişiler. yani okula hiç gitmemiş, gitse de mesela 3. sınıftan terk etmek zorunda kalmış veya okuduğu okuldan birçok sebepten dolayı hiçbir şey öğrenemeyip bu yüzden isyan etmeye başlamış gençler.

    diğerleri ise anasından babasından her türlü imkanı bulsa bile serserilere, keşlere özenen, "karı sikmek" deyimini 5 yaşında öğrenmiş abazan bebeler. aslında bunların hepsinin nedenlerini sorgulamak lazım.
    yani düşünebiliyor musunuz okul bu çocukları kendine çekemiyor ama sokak köşelerinde ot çeken adamlar kendilerine çok kolay bir şekilde çekebiliyorlar.

    bu genelde fakir toplumun hayat şartlarına göre şekillenen bir durum. yani aslında ben bu adamları dinleyenleri yadırgayamıyorum malesef. çünkü içlerinde bulunduğu hayat şartları ve cahillikleri onları bu müzikleri dinlemeye itiyor. ne dinlesin bu adamlar jazz mı dinlesinler? klasik müzik mi dinlesinler?

    zamanında orhan gencebay'ları, müslüm gürses'leri dinleyenlere de benzeri şeyler söyleniyordu. ama şimdiki durum ortada.

    ileride arsız bela'ları da tripkolik'leri de tv'lerde göreceğiz. bana öyle geliyor. hatta muhtemelen iyi de reyting kasacaklardır.
    bu şahısların orhan gencebay'lardan, müslüm gürses'lerden farkı kültürsüz olmaları ve müzik aletleri konusunda hiçbir bilgilerinin olmamaları.
    ama bir şeyler söylüyorlar ve dinleniyorlar. onlar nasıl james brown'u, bob marley'i anlamıyorlarsa biz de onları anlayamıyoruz.
    bizim de bu adamların neden dinlendiğini sorgulamamız ve bu kişileri kazanmamız gerekiyor.

    bu insanların neler yaşadıklarını anlamak kolay değil.
    kolay olan "lan olm nasıl dinliyorsunuz şu saçmalıkları" demek...
    biz de genelde kolaya kaçıyoruz.

    büyük ihtimalle bu adamlar zengin doğsalar popçu olacaklardı demet akalın serdar ortaç dinleyeceklerdi. fakir doğdular arabesk rapçi oldular dj akman, tripkolik falan dinliyorlar. fark bu.
    0 ...
  10. 188.
  11. isminin başına dj koyup şarkı söylediğini sanan insanların müziğidir. Ve müziğe her sabah ve akşam otobüsde dinlemek zorunda kalıyorum.
    0 ...
  12. 187.
  13. 186.
  14. hayatı sorgulatan müziktir.

    sorgulamak derken öyle tribe girerek değil.

    bu nefes alması bile mucize yaratıklarla nasıl aynı oksijeni soluduğunu sorgulatır insana. mutsuzken bu insanları görünce halin şükreder mutlu olur insan. hatta belki de "lan yoksa harbiden tanrı varmı?" sorusunu sordurtur. o kadar çaresiz yapar insanı.

    ayrıca bu müziği yapmaya çalışan elemanlar bulundukları yerden sessizce öldürülüp ıssız bir sahilden denize atılmalıdır.

    hatta bu görevi devlet üstlenmelidir.
    1 ...
  15. 185.
  16. düşmana top tüfekle saldırmaya gerek yoktur koyuyorsun kaseti teype açıyorsun arabesk rap düşman menziline salla patlayıcı yapmaya gerek yok süper itici şarkılar.
    0 ...
  17. 184.
  18. https://soundcloud.com/ti...bital-tim-reveles-prod-by

    amerikalılar da el atmıştır efendim bu işe. (aslında, alt yapıyı sana ben yaptım dedim. benim tarafımdan kandırılmışlardır.)
    0 ...
  19. 183.
  20. bu türü dinlememek bir şükretme sebebidir. zevkler tartışılmaz ama böyle zevke de ben ne diyeyim yani. allah'ım beni arabesk rap dinleyen bir tip veya melih gökçek olarak yaratmadığın için binlerce kez şükürler olsun.
    2 ...
  21. 182.
  22. ben anlamıyorum ya, benim kuzenlerim nasıl olur da arabesk rap dinler? saygılı olayım herkesin zevki farklıdır diyorum da yetti artık,kuzenlerimin gözümün önünde bunları dinleyerek büyümelerine gönlüm el vermiyor. engellemeye çalışıyorum, rap dinlemeyi hiç sevmesem de sırf onlar için sagopa kajmer olsun, ceza olsun, eminem olsun dinletiyorum,acı çekiyorlar resmen, bana müzikten anlamayan biriymişim gibi acıyarak bakıyorlar, ağlayasım geliyor, dayanamıyorum... hele ki içlerinden bi tanesi, o gün heyecanlı heyecanlı anlatıyor, diyor ki kanepoa geçen gün yolda hangi ünlüyü gördüm bil bakalım? tabii ben heyecanlıyorum kimi gördün diyorum, bana diyor ki isyanqar26'yı gördüm...
    2 ...
  23. 181.
  24. sikindirik apaçi müziği. bu tarz müziği beğenenlerin ciddi ciddi beyin özürlü olduğunu düşünüyorum.



    alın gecenin işkencesi benden olsun.
    0 ...
  25. 180.
  26. arabalarda son ses gezilen sözde tarz silsilesi.

    kederimden kendimi kestim lan

    bu nasıl bir söz dür lan.
    1 ...
  27. 179.
  28. Amacını anlayamadığım müzik türü .
    0 ...
  29. 178.
  30. arabesk yapar adam ismi de rapçi (!)
    0 ...
  31. 177.
  32. Geri zekalı sıpastik özenti kişilerdir ne bi kültürleri nede bi başka şeyleri olan sadece kız meslek liselerinin çıkışında şahinle yanlayarak kız tavlamaya çalışan a m salaklardır. Ve rapin başına arabeski getirerek büyük bir rezilliğe imza atmışlardır. Krodurlar topluma bi faydaları yoktur koyun gibilerdir. Tek düşündükleri karı kızdır onlara nasıl artislik taslayabilirizdir. Bi yandada idiot dediğimiz zeka seviyeliler arasına girerler.
    0 ...
  33. 176.
  34. teması genelde aşk,sikerim-sokarım,esrar,serserilik olan sacma sapan bir müzik türü.
    2 ...
  35. 175.
  36. saçlarda emolara, pantolonda rapçilere makyajda gotik metale özenilen tamamen özenti bir tarzdır. ne rap e benzer nede arabeske. bu işi yapanlar en çok acıığım insanlardır...
    1 ...
  37. 174.
  38. almancıların büyük kısmının dinlediği, midenizde yanma bulantı hissettiren almancı country rapi diyebiliriz, ayh kuskunç.
    0 ...
  39. 173.
  40. yurdumuzun yetenekli gençleri brutal vokalde katarak daha da isyankar hale getirmiştir.

    http://www.cezmikalorifer.../video/izle.php?id=711489
    0 ...
  41. 172.
  42. Kulak intiharidir bunu dinlemek.
    1 ...
  43. 171.
  44. bazı ergenler ve 5 para etmez rock denilen müzik türünün yine 5 para etmez müptela yıldızlarına hayran olan kendini bilmezler tarafından eleştirilen rap türü.

    Altında çok çeşitli gerçekler barındıran bu müzik türüne hayran olmamak için sağır olmanız gerekir.
    1 ...
  45. 170.
  46. müslüman gençlerin nasıl olurda severek dinleyebildiğine inanamadığım tekno müzik türüdür, adamlar sürekli isyan eder ve sürekli pis pis küfürler ederler, bu müziği dinlemek bile günaha davetiye çıkarmaktır.
    0 ...
  47. 169.
© 2026 uludağ sözlük