istanbul denilen o lanet şehirden kaçıp buraya taşındığımız için öylesine mutluyum ki anlatamam. istanbul diye adlandırılan overrated şehirin bi numarası, bi güzelliği yok, aksine şehire adımınızı atar atmaz pislik peşinizi bırakmıyor. orada yaşadığım 14 sene hayatımdan boşa giden bi 14 sene olmuştur. ankara ile birlikte uzun yıllar geçirerek bu açığımı kapatmak istiyorum.
iki yil sonra işimi icraa edecegim mecra olacak kendileri. ayazi falan gozumu korkutsada guzel olacagini varsayiyorum. simdiden merak ve heyecan icerisindeyim. umarim ankara'da guzel anilar biriktiririm.
En çok x şehrine dönüş yolunu seviyorum diyecek 35 iQ'LULAR gelmeden kendi şehrime birkaç sitemim olacak.
Kıçım dondu sevgili ankara, kalın giyinmeme rağmen...
Akşam rezil olur muyum diye düşünmeden yün içlik giymeme rağmen.
Senin yüzünden duyduğum "pekmez ye kan yapar üşümezsin" temalı sığ sohbetleri saymıyorum bile.
Neyin hırsı neyin soğuğu bu?
Artık otuzu da geçiyoruz, ilk kar falan eskisi kadar romantik de gelmiyor.
Hele bi otur soluklan yiğidim sonra yine esersin.
her semte yeni binalar yapılıyor,
ne yeşil alan ne plan kimse takmıyor,
sokaktaki binaların bile altı dükkan dolu,
müteahhitlerin memleketi hep güneydoğu.