bir kez gitmeme rağmen içimde kelebeklerin uçuşmasını sağlayamamış şehir. her yer içiçe geçmiş sıkış tıkış gibi. istanbul daha kalabalık olmasına rağmen daha bir seviliyor.
başlık altında sağ köşede şehri tanıtan bölge,bölüm, belediye başkanı kısmı var. bir ankaralı olarak i. melih gökçeğin kaldırılıp güncellenmesini isterim. ismini görünce bile tüğlerimiz diken diken.
Doğup buyudugum 30 senenin 4 yıl üniversite ve 2 yıl iş icabı ayrıldıgim şehir. Gel gelelim bir sevemedim a.q şehrini. Ankara deyince aklıma hep soğuk beton geliyor.
Emekli olupta hala kravat takanlarin yaşadığı şehir.
Escort cenneti şehir.
Gri şehir.
Protokol geçişi (bak bunu sadece Ankaralılar bilir) nin trafiğini siktigi şehir.