şu bir haftadır iki saat yağıp yağıp duran yağmur, bundan 20 sene önceki nisan yağmurları gibi bir ay aralıksız yağsın; o zaman "ankarada deniz yok yeaa" diyen yavşakları görürüm burada.
edit: yine başladı yaldır yaldır gökgürlemeler falan.
Şehir romantizmi nedir? Nasıl yapılır? Sorularının tam karşılığı olan yerdir Ankara. Başka hiç bir şehrin üzerine şehir ismi defalarca tekrarlanmak suretiyle bu kadar şarkı türkü yapılmamış ya da ya da yazılmamıştır. iyiliği, mertliği, sevmeyi kişiliğe değil de sadece o şehrin içinde yaşamaya bağlıyor insanlar. Ankara'lıyız şöyle guzel severiz, böyle delikanlıyız gibi...
Öyle özledim öyle özledim ki seni ahh ankara ahh en büyük aksiyonumun yolumu şaşırıp çinçine düşmek olduğu günleri özledim. Taşına toprağına, puslu havana, ayazına kurban... Biz insanlığı istanbulun boğazında değil ankaranın ayazında öğrendik tüm bebelere selam olsun!!!