2019 da bir daha gitmek zorunda olduğum yer. sevmem kendisini. ama nefret te ettiğimi söyleyemem. öyle bir araftır. her anlamda soğuktur. tamam anladık başkentsin. politikanın kalbisin de. sokaktaki çöpçüden metrodaki teyzeye kadar yüzü gülen bir allah kulu olmaz mı bir şehirde.
cüzdanı göksu avm'deki migros'ta unutunca "öğrencisin belli senden para almadan da götürürüm kızılay'a" diyen manyak muavinlere sahip kent. otobüsü zor durdurttum da koşa koşa gittik sevdiceğimle göksu avm'ye.
"cüzdanımı avm'da unuttum" diyorum laf anlatamıyorum herife.
Bet deresi değil bent deresidir. Ayrıca kasıt oradaki kerhaneyse kapandı. Şimdi yollarda kartvizitler var. Gezilecek yerden sadece deniz anlayan bir insansanız gelmeyin. Deniz yok.
insanı samimi, soğuğu henüz tam gelmemiş, taksicisi çok fazla sikmez, bolca avm var. Ama deniz yok. Nüfusun Çoğunluğu yakın Anadolu şehirlerinden gelen insanlar. Anadolu saflığıyla büyük şehir çakallığı arasında sıkışmış insanlar.
Eski Ankara ve yeni Ankara olarak ikiye ayrılır. Eski Ankara iç çektirir, yeni ankara offff çektirir. Malum 22 yıl zulüm görmüş bir kentimizdir. Türkiye'nin entellektüel diye adlandırdığı kesimin birçoğu burdan çıkmıştır. Bunun intikamı angara havalari ve gardaslar ziyadesiyle alınmıştır . Eskiden Ankaralı olmak bir ayrıcalıktı şimdi ise angara'nın olmayan bağlarıdır.