nkara için ne söylenirki ankara bikere ne diyor yılmaz erdoğn arkaya öyle yakışırdı ki kar güzel şehir başkentimiz atamın mezarının bulunduğu memurler kenti ayzı meşhur bozkır .
Tanimiyla yarmistir. Olm cumhuriyet ankara'da kuruldu lan. Istanbul, dusman kucaginda ziplarken, oteki dusmanlar sadece polatli'ya kadar ilerleyebilmistir. Zira ankara isgal edilmesi en zor ilimizdir. Ayrica yigidim burada yatiyor benim. Bundan daha onemli baska bir sey olamaz. Bok atanlar da sirf bok atmak icin para aliyorlar sanirim.
Koca memlekette Kutu oyunu kiralayacak bir yerin bulunmadığını, olan sadece bir tanesinde de tabunun kiralanmış olduğu gerçeğini öğrenmiş olduğum şehirdir. Vay arkadaş ya.
bugünlerde bir öğrenci yurdunda erkeklere kızlar olarak kartopu savaşı yaptığımız şehir. gece 2ye kadar sürdüğü için etraftan deli gibi şikayet aldık. çok sayıdaydık ve kimse de vazgeçmedi devam ettik. donana kadar saatlerce oynadık. “sarılı kızı vurun” diye bağıran erkekleri sarılı kız ağlattı arkadaşlar. neyse, bu yılın ankaraya yağan karı yine çok güzeldi. ne sınav stresi ne dünya derdi kaldı. insanlarıyla ve paylaşımlarıyla mükemmel bir şehir.
Çok özlüyorum ankarayı. 2013 yılında balıkesire taşınmamla birlikte uzaklaştım. Her anım her arkadaşım her güzel şey orada kaldı. Çok üzgün hissediyorum kendimi o dize kadar gelen karlarda debelenmediğim için. Eryaman sokaklarında buz gibi havada arkadaşlarımla dolaşamadığım için de ayrıca üzgünüm.