ankara

entry9983 galeri666 ses6
    8786.
  1. 2013de malesef ayrıldığım memleketim. Çok özlüyorum ankarayı.
    1 ...
  2. 8785.
  3. sürekli kitap okuruz. metro otobüs fark etmez. çok kültürlüyüz.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1792044/+
    9 ...
  4. 8784.
  5. bu biraz itiraf minvalinde olacak ama olsun. bu şehri nedense 7 numara dizisindeki armağan ile özdeşleştiriyorum hep. dakik, planlı, ciddi.
    0 ...
  6. 8783.
  7. Çok sallamıştım buraya özlemem diye ama arkadaşlarla, sevdiklerinle çok güzel oluyormuş. Özlemişim cidden. Gelince anlıyorsun.
    1 ...
  8. 8782.
  9. nkara için ne söylenirki ankara bikere ne diyor yılmaz erdoğn arkaya öyle yakışırdı ki kar güzel şehir başkentimiz atamın mezarının bulunduğu memurler kenti ayzı meşhur bozkır .
    1 ...
  10. 8781.
  11. Bok atanlar oluyor. Muhteşem şehir. Ben seviyorum en azından. Sıkıcı değil.
    1 ...
  12. 8780.
  13. sadece anayollarin ve bazi caddelerin acik oldugu. diger cadde, sokak, ara-yan yolun ve kaldirimlarin buz/kar oldugu başkent.
    1 ...
  14. 8779.
  15. Yarın oradayım, özlemişim hiç bir özelliği olmayışını belki de güzel anılarımı ozlemisimdir.
    0 ...
  16. 8778.
  17. yarın tatilmiş. hadi iyisiniz la bebeler.
    1 ...
  18. 8777.
  19. 8776.
  20. Insanı soğuk kendi soğuk şehir.

    Başkent olmada bi s*kime yaramaz burasi.
    1 ...
  21. 8775.
  22. Rüzgar yüzünden donduran şehir.
    0 ...
  23. 8774.
  24. Kar mı yağıyor ya, gene ne oluyor? Ben artık tabana vantuz misali yapışan bir çizme ya da bot istiyorum. Yetti Canıma bu amansız korku.
    2 ...
  25. 8773.
  26. yok boyle bir soguk do-nu-yo-ruz

    .
    .
    .
    .
    .

    saka saka geldigim sehirde de donuyordum amk. maksat geyik. ayrica daha otobusten inmedim. tsk.
    2 ...
  27. 8772.
  28. 8771.
  29. gözümde tüten, kışları apayrı bir güzel olan, çoğu kimsenin sevmediği düzenine ve dinginliğine hayran olduğum şehir.
    5 ...
  30. 8770.
  31. "istanbul'dan sonraki en önemli ikinci şehirdir."

    Tanimiyla yarmistir. Olm cumhuriyet ankara'da kuruldu lan. Istanbul, dusman kucaginda ziplarken, oteki dusmanlar sadece polatli'ya kadar ilerleyebilmistir. Zira ankara isgal edilmesi en zor ilimizdir. Ayrica yigidim burada yatiyor benim. Bundan daha onemli baska bir sey olamaz. Bok atanlar da sirf bok atmak icin para aliyorlar sanirim.

    Hadi simdi dagilabilirsiniz...
    6 ...
  32. 8769.
  33. 8768.
  34. 8767.
  35. Koca memlekette Kutu oyunu kiralayacak bir yerin bulunmadığını, olan sadece bir tanesinde de tabunun kiralanmış olduğu gerçeğini öğrenmiş olduğum şehirdir. Vay arkadaş ya.
    1 ...
  36. 8766.
  37. Şehrin havasını soluduktan sonra kafamdaki gri ve soğuk imajının sona erdiği şehir.
    0 ...
  38. 8765.
  39. Kış aylarında pek sevilmeyen ilimiz. Üstteki entry öyle izlenim bırakıyor.
    0 ...
  40. 8764.
  41. bugünlerde bir öğrenci yurdunda erkeklere kızlar olarak kartopu savaşı yaptığımız şehir. gece 2ye kadar sürdüğü için etraftan deli gibi şikayet aldık. çok sayıdaydık ve kimse de vazgeçmedi devam ettik. donana kadar saatlerce oynadık. “sarılı kızı vurun” diye bağıran erkekleri sarılı kız ağlattı arkadaşlar. neyse, bu yılın ankaraya yağan karı yine çok güzeldi. ne sınav stresi ne dünya derdi kaldı. insanlarıyla ve paylaşımlarıyla mükemmel bir şehir.
    2 ...
  42. 8763.
  43. Çok özlüyorum ankarayı. 2013 yılında balıkesire taşınmamla birlikte uzaklaştım. Her anım her arkadaşım her güzel şey orada kaldı. Çok üzgün hissediyorum kendimi o dize kadar gelen karlarda debelenmediğim için. Eryaman sokaklarında buz gibi havada arkadaşlarımla dolaşamadığım için de ayrıca üzgünüm.
    2 ...
  44. 8762.
  45. Vega'nın çok güzel bi' parçası.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük