karın en çok yakıştığı şehir(miş).. gece pencereden baktığımda gökyüzü karanlık değil, bildiğin turuncuydu, ışıl ışıl. evlerin çatıları bembeyazdı ve sokak lambasının ışığında daha da belirginleşen kar taneleri izlemek inanılmazdı. şimdi uyandım, her yer bembeyaz, özellikle o kocaman çam ağaçları üstün yetenekli bir ressamın tablosundan fırlamışçasına muhteşem görünüyorlar.. şu manzarayı karşına alıp kahveni yudumlamak 10 terapi gücünde yahu, huzur bu olsa gerek..
hafta içi yağsa küfredeceğim kar pazar günü gözüme çok güzel gözüktü. hep haftasonu yağsın canımı yesin.
tanım sigortacılık: türkiye cumhuriyetinin başkenti, nüfusu 5 milyondan fazladır.
kar bu şehre yakışıyor yakışmasına da ankara insanı, istabul insanı gibi kar yağınca doğaüstü bir şey olmuş gibi davranmıyor en azından. mütevazi mütevazi yaşıyorlar kendi kışlarını.
bu günkü kar seyri için teşekkürler sana ankara. seni sevmeyenleri anlamıyorum ben pek. tutturmuşlar bir istanbul. tutturmuşlar ankara gri. bu kadar beyaz olabilir mi hiç istanbul? boşver sen onları. zaten herkesin her şeyi anladığı nerede görülmüş? odtünle 7.caddenle yüksel caddenle sakaryanla seviyorum seni çok.
şu an sokaklarındaki karı görebilmek için birçok şeyden vazgeçebileceğim şehrim. akdeniz'e karşı evim. fakat ankaranın kar yağarken ki güzelliği hiçbir yerde yok.
kar yagdı,durmadı sevindik güzel oldun diye ankara'm ama şimdi bu kadar soguk anamızı aglatacaksın hatta aksam 5 dk bakkala diye cıktım aglattın.bu aralar aklınız varsa akşam dışarı çıkmamanız geren şehirdir.
kışın insanı sikip atan, gereksiz, ruhsuz bir şehir. ha yazın iyidir, ama başka şehirlerden ankara'ya geçmek isteyen insanlar hiç düşünmeden vazgeçsinler, gerçekten.
--spoiler--
"bence dostluktur ankara, kardeşliktir, "bize gidelim"dir, "bizde yiyelim" "bizde kalalım"dır, "bende para var sen gel" dir, beraberce kahkahalarla seneler boyu hatırlamaktır. sevgidir ankara, izmirli istanbullu gibi denizini boğazını değil, sebepsiz yere seversin ankara'yı tıpkı anneni sever gibi karşılık beklemeden; ayıptır ankara, "yanında kız ya da erkek arkadaşı var boşver" dir, içindeki anadolu hamurunu kaybetmeyen tek büyük şehirdir, işte bu yüzdendir ki sizin orada dost dediklerinize biz ankara'da arkadaş deriz, bizim ankara'da dost dediklerimiz maalesef sizin orada yok."
--spoiler--