sanki sürekli, bitmeyen bir hareket var bu şehirde. neresine gitseniz ciddi bir sirkülasyon kah sağa kah sola akar. ama şehre yakışır da. amirim gazi mahallesinden kızılay' a doğru yürümüştür. siz de o yürüyüşü beykoz çorbacısında güzelce karnınızı doyurup tunus caddesinde içmek için yapabilirsiniz.
Bazı komiklerin: ne güzel şehir (neresi güzel amk iklim desen dandik her yer beton insani çomar) ankara bir başka abi ya, atamın şehri diye övdüğü tarikat cemaat yuvası yobaz yerdir. Akp zamanında iyice şehre çöktüler. Sınirlar yabancılara açilinca daha beter oldu. Eskiden en azından yerliydi tarikat cemaat ayağı. Şimdi ne olduklari belli değil bir suru insanı bilerek yerlestirdiler sehre. Çok kotu günler bizi bekliyor.