Gaziosmanpaşa'nın yokuşlu yollarından aşağıya, Kuğulu park'a doğru yardırması keyifli şehir. Hele bir de sonbaharın son sıcak günlerine denk gelmişseniz kendi başınıza bile olsa romantik bir yürüyüş yapabilirsiniz.
havasına güven olmayan, her daim sıkıcı olabilen ve sabah trafiğiyle insanı çileden çıkaran şehirdir. en yakın arkadaşlar başka şehirlere gittiğinde daha da anlamsızlaşır.
kar yağmış kadar buza çalmış şehir. allah açıkta kalan her canlıya yardım etsin. erzurum'un soğuğu halt etmiş.(gerçi yeniden ısınacakmış hava)
bir de doğru mu yalan mı bilmiyorum, hafta sonu kar yağacağını duymuştum. burada ekim deyince kalın paltolar ve botlar giyilir, soba, kalorifer, kombi her türlü ısıtıcı devreye girer. geçen sene ne güzel kasıma kadar sıcaktı havası.
akşam mapushaneye nasıl erken iiniyormuşsa, kış da ankara'ya öyle iniyor. hiç bekletmiyor sağ olsun.
Soğuğunu sevdiğim özgürlüğümün şehri. Ağlarsanız gözyaşlarınız donar, çığlığınızı karşı apartmandaki sağır teyze duyar bir tek. Karanfilde kalabalığın içindeki yalnızlığınızı seversiniz, bir sokak müzisyeni klarnetiyle siler kulak pasınızı. Ankaradaysanız ve yalnızsanız önce ikisini de sevin sonra boş bir bankta dertleri izleyin. Akşamüzeri akın akın koşturan memur selini bir köşeye dikilip izleyin ve görün ölümün ne çok kurbanı var.