eylemciler azıttığında polisin de saldırması gayet normal. adamlar meclise, başbakanlığa mı girsinler bunu mu istiyorsunuz.
ayrıca eyleme gelenler nasıl tipler arkadaş. normalde hayatta göremeyeceğimiz tipler eyleme gelmiş.
özet olarak canınızı seviyorsanız Kızılay'a mecbur kalmadıkça gelmeyin.
Kızılay meydan kalabalığı Tuzluçayır'dan gelen yaklaşık 300 kişilik grupla başladı...
edit: yazmadan edemiycem arkadaş.
ankara istanbulun abisidir. nitekim küçük kardeş istanbulu döven hükümet için istanbulu kenara çekip göğüs göğüse özgürlik ve dava mücadelesi vermektedir. istanbul ise ağlayıp evinin yolunu tutmuştur. net.
gezi parkı eylemi kapsamın da bugün kızılayda yapılan eylem sırasın da önce kürt zılgıtı daha sonra ''hoş gelişler ola mustafa kemal paşa'' türküsünü söyleyenlere sahip şehir.
arkadaş bende destek veriyorum da eylemlere bir karar verin artık hangi tarafta olduğumuza bu ne lan ?
bir yanda ''deledelele''
bir yandan ''CEPHEDE MiTRALYÖZ AYNA GiBi PARLIYOR'' diye bağırdılar.
gezi olayları elinde patlayan ildir. istanbulda polisle halk barıştı ama bizimkiler hala gezi parkı derdinde amk. sikecem parkınızı mal mısınız la siz de gaz yemeden eylem yapsanıza ?
Şu an Ankara, istanbul'un abisi gibi...Küçük kardeş dayak yemiş, abisi gelmiş küçük kardeş eve kaçmış, abi tek başına kavga ediyor. -erdal beşikçioğlu-
gün geçtikçe daha çok sevilen, daha çok güzel görünen göze,
daha çok anılar bırakılan,
ve bir süre daha çok daha güzel anılar bırakılmak istenen güzel şehir.
denizi olmamasına rağmen, sevmeye başladığım, sevmek istediğim çok..
an itibari ile tunalı hilmi ve kenedy caddesinde bir hareketlenmenin meydana geldiği. 3 bin kişilik grup dağılmış durumda polis müdahalesi devam etmekte.
ankaralılar biliyor ki direnişi bırakırlarsa diğer tüm şehirlerdeki direniş duracak, biliyorlar ki taksimdekiler onları unutmuş, yine de bırakmazlar direnmeyi istediklerini alana kadar çünkü ankaralılık böyledir, ankarada doğmak değildir, ankarada büyümek değildir, ankarayı sevmektir, vefasızlığa gülüp geçmektir.