olan gecelerdir. Vallahi nerelerde gece 12 den sonra sokakta kimse yok merak ettim. Ankara gecelerine cikiyorum deyip kecioren e cikiyorsaniz eyvallah, ama ankara gecelerini ariyorsaniz; arjantin caddesi, park caddesi.. ve daha bilumum yer sayarim. Ayrica gece cikip takilacak adamin toplu tasimayla isi olmaz. (vodka nin bardagina 20-30tl verilen geceler cunku.) Pavyon olayina hic girmeyelim sonra kimse okumayacak yoksa.
Cuma cumartesi cok canli olan gecelerdir. Cogu mekanda 12den sonra baslar insanlar eglenmeye. Haftaici bombos olur ama orasi dogru.
Edit: diger entryleri okudum da hic mi aksam cikan yok arkadas, ben mi ankarada yasamiyorum acaba? Aksam ciktigimiz zaman mekanlar en az 4e kadar dolar tasar benim bildigim ankarada.
saat 22 olana kadar süren gecelerdir. saat 22 den sonra hiçkimseyi sokakta bulamazsınız. ankara gecelerinin tek eğlencesi canlı müziktir. sakarya tarafında içkili konur tarafında içkisiz birçok canlı müzik mekanı vardır. azla yetinmek zorunda olan ankara halkı canlı müziğe gidip mutlu olmaktadır.
nereye gideceğine çokluktan değil,yokluktan karar veremeyen insanların aralarını bile bozar bu ankara geceleri.ankara turu atıp didişirken bir bakarsınız siz karar verene kadar ankara da kimsecikler kalmamış heryer kapanmış.eve memnuniyetsiz şekilde dönerken bir yandan da yarın nereye gitsek kavgası için ertesi güne hazırlık yapmaya başlarsınız.