bir neslin koluna annesinin külotlu çorabını geçirerek parklarda basketbol oynamasını sağlayan efsane.beşiktaş cola turka'ya transferi şüphesiz kalite ve renk katacaktır ligimize.
büyük transfer.
beşiktaş'ı cidden kutlamak gerek.
lise yıllarımız bu adamı izlemekle taklit etmekle geçti.
tabi daha uzunum ondan ama olsun o benden daha iyi oynuyor.
beşitaş'a saygı duymamın tek sebebi. en sempati duyduğum basketbolcu. basketbol oynadığım dönemlerdeki idolüm. teşekkürler yıldırım demirören. bir fenerbahçeli'nin beşiktaş cola turka'nın her maçına gidecek olmasına vesile olduğun için helal olsun!!
kendisi hakkında tek bir olumsuz cümle söylenemeyecek basketbol üstadıdır. nba'da hiçbir oyuncunun yaşamadığı haksızlıkları yaşamıştır. bazıları s. o'neal ve derek fisher ile aynı takımda oynarken bu adam derrick coleman ve eric snow ile tek başına finale kalmıştır. (mutombo'yu ayrı tutuyorum.) sonuç olarak bir fenerbahçe taraftarının seve seve akatlara gitmesini sağlayacaktır. en kısa zamanda da iverson formamı kartal yuvasından alacağım. son olarak bence imza töreni kesinlikle inönü Stadı'nda yapılmalıdır.
evet, artık o beşiktaşımızın basketbolcusu.vatana millete hayırlı olsun efendim.
Yıldırım demirören kendini kaybedip ali ağaoğlu taklidi yapar bunun üzerine:
+hep hayal ederdim "* beşiktaş'ta bir nba yıldızı olur mu" diye, ben aldım olacak*
kötü oynadığı ya da bir şekilde kötü bir durumdan basına yansıması durumudna muhakkak o "iverson"daki, "son" bir şekil kalın yazılır, ona vurgu yapılır. seviyorum sizi türk spor basını.