evreni 8500 yil once dunya evrenin tam merkezinde ve duz olacak sekilde her seyi yerli yerinde ve tam uygun sekilde yaratan guc. cunku kitaplarinda oyle yaziyor.
Varlığı ispat edilemez. Çünkü yok.
Tanrı üreten her toplum kendi vicdanı ve insanlığı kadar bir tanrı yaratır. Araplardan da böyle bir şey çıkmış. Bizimkiler de hergün abi çekiyor kendisine.
bir kere burada da tezatlık var. şimdi merhametli biri işkence yapabilir mi? yapamaz çünkü merhametli biri kıyamaz kimseye. ancak allah a bakıyoruz sonsuz merhamet sahibi ama türlü türlü cehennem fantezileri kurmuş.
nasıl oluyor bu?