ulan Allah ne var ne yok bize azılı azgın pis adam kadın çoluk çocuk aciz kullarından uzak eyle güzel kullaına mecbur muhtaç eyle sen işitenler işitenisin amin.
ilahi güç.Aramızdaki manevi gücü hiç kimse kıramaz.Beni koruyan,kollayan,köşeye sıkıştım mı elimi tutan ve dualarımı geri çevirmeyen yaradan.Senin yolundan şaşmamam gerektiğini çok çok iyi anladım.
Allahin gazabi fenadir, bunu eski yahudiler iyiyce ogrenmisti, siyonistler de deneyimleyecek... "Sizler Yahûdîlere muhakkak saldiracaksınız! Harp o kadar şiddetli olacaktır ki, hattâ taş: ‘Ey Müslüman! Şu arkamdaki bir Yahûdî’dir! Gel de onu öldür!’ diyecektir.”(Müslim, Fiten, 80)
birtakım insanların gülünç tanımlama ve ithaflarına maruz kalmış tek yaratıcı ve en büyük olandır.
allahın zati ve subuti sıfatlarından bîhaber insanlar şöyle söyler: e allah neden kullarına lanet ediyo, neden falancayı sevip.falancayı yakacağını haber veriyo??
kardeşim:
allah--> kapsar-->tüm insanlık.
yani allah'ın kullarına benzer söylem ve özellikleri olduğu gibi kimsenin benzeyemediği ve benzeyemeceği özelliklere de sahiptir. yani allah nefret de eder yaratır da. teknik düşünün azıcık ama bilgisiz yorum yapmayın, pek hoş durmuyo.