Bu kız sabi yahu. Nasıl üzerinde bu tarz sapık duygular hissedip hayaller kurabiliyorsunuz inanmıyorum. Bu arada kendisini günahım kadar sevmem o ayrı.
Davranışları ve giyimi kaşarca olur ama yaşı daha 18'den küçüktür, sabi denmesine okey. Ya da kız 18'den büyüktür ama davranışları giyimi vs daha çocukçadır, masum ve hanımefendidir, sabi denmesi hadi yine okey. Ama bu kızın hem hareketleri, giyimi vs tam kaşarca, hem de yaşı 20. Neresi sabi bu kızın amk? Aleyna tilki için sabi duyarı kasılmaz kusura bakmayın. Bundan 2, 3 yıl önce olur haklısın, ama şimdi hayır. Buna sabi diyenlerin çoğunun annesi babası muhtemelen 19, 20 yaşlarında anne baba olmuştur eski zamanda. Dedelerimizin çoğu askere gitmeden evleniyordu. Kız gelmiş 20 yaşına, giyiyor mini etekleri, yırtık file çorabını götüne kadar açıyor, kıvırıyor seksi danslar yapıyor, tanga şov yapıyor, bilmediği etmediği bir şey yok, ama hala sabi. Yersen. 20 yaşında bi kız üniversite 3. Veya 4. Sınıfa denk geliyor. Üniversiteli kızlar erkekler sevgili olunca sabi mi oluyor durum? Liselilerin sevgili olması peki? Geçin bu işleri.
Annesi yengemin görümcesi olur, uzaktan da olsa akrabalığımız var. Söylenene göre küçükken gerçekten de çok uçarı bir kızmış. Hiçbir arkadaşını umursamaz ve herkesle alay edip dururmuş. Hatta ortaokulda en yakın arkadaşının doğum gününde ona sadece kırmızı bir pilot kalem almış. Kimseye yüz vermemesine rağmen arkadaşları peşinden ayrılmazmış. Ayrıca tabii çok iyi dans eder ve şarkı söylermiş. Bir gün karşılaşırız umarım...