Yılbaşı programlarında iki kanalda birden görünerek çok popüler olduğunu ispat eden şarkıcı. Çocuklar ve ergenler ağırlıklı bir kitleye hitap ediyor sanıyorum. Bu kötü değil kesinlikle, sadece konsept değişmiş ve çocuklara yakın yaşta bir star sunulmuştur diye düşünüyorum.
Sesi de güzeldir. Konuşmalarından ortalama üstü bir zekaya sahip olduğunu da düşündürmüştür. Şarkı düzenlemeleri de iyidir.
Bazı olumsuz noktaları da belirtmek isterim. Çocuktan al haberi programında gözleri bir tuhaf bakıyordu, doğal görüntüsü ise birşey diyemem ancak kaygılanmadım desem yalan olur. Umarım yerleşik bir rahatsızlığı veya kullandığı bir etkin madde yoktur. Star olması için yol katetmesi gerektiği önemli bir nokta. Çünkü repertuar bilgisi belli ki sınırlı, bence genişletmesi lazım. Türkü projesi güzel fikir, oradan genişler kanımca. Bir de file çorap iddialı bence.
Hakkıyla başarılı olmasını dileyeceğim kişiliğini kaybetmemesi gereken hanım kızımızdır.