kim nederse desin ciddi oranda star ışığı olan, sesi güzel olan ama çokça kıskanılan hatta dünyaya açılacak olan yıldızdır, elbette yaşı küçüktür, bazı yaptığı şeyleri görmezden gelmek dah amantıklı yetişkin bir insan gibi söz nasıl dinlesin için şuan onun kıpır kıpır... yoldan geçerken azıcık bile kamerada gözüksen kendini meşhur olmuş sayan sen havalarından geçilmezken o şuan yıldız, yani biraz havası olur artık...
Bir çocuğun bir adamla tatile gitmesini o çocuğun özgür olmasından bahsedenler ilerde çoluğa çocuğa salça olabilitesi olucak potansiyel sübyancı adaylarıdır, ne kadar ünlü olursa olsun çocuktur.
benim götü sarıya boyasak yemin ediyorum bundan daha güzel olur. bu ne lan? allam inşallah rüyalarıma girmez. yalnız yaşıyorum korkarım nolur gelmesin.
çocuktur. desek de demesek de çocuktur. siz de gelmiş burada 17 yaşındaki ufak bir çocuk hakkında ileri geri konuşan, sorumluluk bilinci Neandertalllerle kapıştırılabilir insanlarsınız.
Bu kızı şarkıcı , şarkılarını da şarkı diye dinleyen zihniyetin aklına şaşarım. Lan ne kalite var ne bişey var . Hayır nasıl bu kadar ünlü olabildi onu da anlayamadım . Ah ulan acun olmasa bu noktaya nasıl gelirdin acaba yavrucuğum.
kendisinin müzik kalitesi youtube'daki (18 yaş altı bile değil 15 yaş altı) dinlenme oranlarıyla kıyaslayan şarkıcı bozuntusu, bide kendini övüyordur şimdi Tarkan'dan daha çok dinleniyorum diye, ulen senin yaş aralığın ya 13-14 yaş ya da sivaslı oturuşu yapan sokak başı dikilen tayfa, sen kimsin de bu kadar kendini o yaya yaya türkçeyi bile konuşamayan ağzınla övüyosun, böyleleri bu kadar meşhur oluyorya en çok ona yanıyorum.
Bir tek acun'a çıktığında iyiydin, orada kalsaydın keşke.
dipnot: ayrıca seni dinlemiyoruz, başka bir şarkıyı dinliyoruz (kaliteli), youtube iki de bir senin şarkına yönlendiriyor biz farkedemeden.