Aleyna Tilki'nin son şarkısı "Sen Olsan Bari" adlı şarkısına açılan bir bahis. Geçenlerde de Şeyma Subaşı'nın pazar günü nerede olur diye bahisi vardı. Sosyal medyada karşımıza çıkan bir durum haline geldi. Gerçi ben oynadım 40 milyonu geçer diye. Şarkı efsane amk.
Şarkıyı az önce dinledim şaka maka gayet güzel. Şu şarkıyı hadise söylesin yer yerinden oynar şöyle mükemmel böyle mükemmel diye. o ilk klipteki yaşından büyük görünme halleride yok. ilk zaman eleştirdik fakat yürüsün bu hanım kızımız.
Aleyna Tilki'nin instagram hesabına baktım yorumlar iğrenç resmen kıza "inşallah ölürsün" yazanlar var.
Bakın Aleyna, bir vatan haini değil, pkk sevici değil, milli değerlerimize hakarette bulunan bir şahıs da değil. neden bu öfke ve kin?
neden bunu yazıyorlar peki? Çünkü kıskanıyorlar. Aleyna 16 yaşında Türkiye'nin en çok konuşulan isimlerinden biri oldu peki instagram'dan küfür yazanlar? Evlerinde oturarak hakaret ettiler ve kimsenin umurunda olmadılar.
yaşına göre davranışları ve fiziği güzel bir hanım kızımız. terörist falanda bizim mi haberimiz yok acaba? nedir bu öfke ve aptalca yorumlar! anlam verebilmek mümkün değil
olm kız türk sanat müziği söylemiyor, yeni jenerasyon için hem şarkısı hem klibi çok iyi bence. radyoda çalan power fm şarkılarından bi farkı yok..
80 kuşağından biri ve "ölürüm sana" hayat marşı olan biri olarak, tek şarkısı tarkan'ın albümünden iyi. klipleri zaten kurcalama küfür gibi olur.. sesleri tabi ki karşılaştıramayız ama dünkü bebe dediğimiz kız gerçekten bu işi öyle böyle kıvırıyor. biraz da çenesini tutsa, biraz daha az erişilebilir olsa daha iyi olur.
maalesef şu anki türk gençliğinin adeta bir özeti ve sentezi olan şarkıcı kızımızdır! gelecek neslin umursamaz, duygusuz ve devamlı tüketen olması için, toplumda afyon etkisi yaratabilecek metotları iyi biliyorlar bu işin uzmanları. çünkü; tembel, pinti ve hantal bir toplum, ekonomi, siyasi ve dini kargaşa ve buhranlarla uğraşacağına; geçici, yüzeysel ve kafa yormayan böyle şarkılarla günlük hayatını sürdürmeyi daha çok tercih eder.
bugun ilk defa denk geldim o da youtube sayesinde oldu. gercekten cok guzel bi kiz oncelikle ama sesi de cok iyi. yani umarim kendini rezil etmez sanirim milenyum jenerasyonunun lokomotif stari olacak umarim dogru isler yapar cunku dunya capinda kendini gosterebilecek potansiyeli var.
şu sahnede koşan bir küçük kız çocuğu var ve bu esnada da bir kız çocuğunun çığlığı duyuluyor. çığlık atan kız çocuğu pedofililerin arzularına hitap ediyor
Yeni klibiyle ergenlik havalarını tam manasıyla doruklarda yaşayan ve bunu da an be an kafamızda zerk eden şarkıcıdir efendim. Artık bir dur aleyna baba...
Ergen sozde sarkici.
Olum sizin hic işiniz gucunuz yok mu lan? Bir klip cekersin, klibin surasinda şu mesaj var burada bu anlatilmak isteniyor. Film cekersin yok illuminati ile ilgili semboller barindiriyor, bu film izlenmemeli. Kitap yazarsin bilmem ne görüşünü savunmuş hemen toplatilmali.
Sizin gibi bos adamlar da anca milletin arastirip, okuyup, izleyip ortaya koydugu eserleri eleştirir ama kimse icraata gelince bir sey uretemez çünkü kendileri ancak elestiri yapmaya programlanmistir. Mahalledeki kapi onunde cekirdek citleyip milletin dedikodusunu yapan karilardan farksizsiniz. Sizde bir seyler ortaya koyun da biraz da baskalari elestirsin.
Son şarkısı iyidir. Dünya çapında fanları var bu kızın. Ben 17 yaşında okuldan kaçıp internet cafefe silkroad oynuyodum amk. Kız benden daha başarılı bu kesin.
bende kızın akıllı olduğunu düşünüyorum.önce şarkıyı yayınladı.sonra benim 1. sınıftan fanlarım var dedi dikkat çekti ülke üzerine çullandı şarkısı tık almaya başladı ardından hülya avşarın programına çıkıp kendini sevdirdi arada da Aleyna çok başarılı diye ünlüler övmeye başladı.(tabi ben hala sevmiyorum o ayrı mesele).bakıyoruz 2. şarkısında bi numara yok ama herkes dinlemiş.önce sevmeyenler burda över olmuş.e sonra derler türkçe pop neden gelişmiyor diye