müzeyyen senar ve zeki müren'den sonra türk müziğinin en güzel sesidir. Allah'ın bize bir lütfudur. Atatürk yaşasaydı kesinlikle kendisini dinlemeye giderdi.
Zeki Müren e balon deyip bu yeni yetmeye sanat güneşi yazan entryi gördükten sonra bir an Sözlüğü terk etme kararı aldım. yeter ulan bıktık sizin Trolllüklerinizden
Küçücük çocuğu ünlü ettiniz ya yazıklar olsun size. Neden hep sacma şeyler tutuluyor. Örnek olarak gece gölgenin rahatına bak. Prim vermeyi artık bırakın. Göt kaldırmaktan başka bi sikim yaptığınız yok harbiden yeter.
hakkında şöyle bir entry girilmiş genç şarkıcı (#35345041). anlamıyorum bu kıza karşı nedir bu nefret. yok orospu olur, yok pornocu olur. böyle düşüncelerin tek sebebi kıskançlıktır başka bir şey değil.
böyle bir ülkede genç yaşta başarılar elde etmiş tebrik etmek, desteklemek gerekir. seversin sevmezsin orası ayrı ama bu kıza hakaret etme hakkın yoktur.