bir transfer başarısıdır. kimsenin adını sanını bilmediği bir futbolcuyu iki yıllık 750 bin euro'ya kiralamak ve alınan bu oyuncunun ligi domine etmesi tamamen transfer başarısıyla alakalıdır. yıllık 4 milyon euro artı bonservis 4+ milyon euro verilen bir oyuncunun iyi performans göstermesi ise transfer başarısı değildir. olması gerekendir.
Kibirli. Ortasahanın gerisine geldiği kaç defa görülmüş? Mevkisini asla terk etmiyor. Takıma yardımcı olmak gibi bir amacı yok, sırf kendimi nasıl yükseltirim kafası.
Tamda size layık bir futbolcu hamsiler. Siz seversiniz böylelerini.
Premier de hayatta kalamaz. Türkiye de atar tabi.
Vedat in ise bir kaleye geçmediği kaldı, kaleci kırmızı yesin, yine iki metre boyuyla onu da yapar. Vedatı izlerken "ulan bunun defansta ne işi var" deyip kendimi yırttığım çoktur.
2018 yılında Johan Elmander tarafından galatasaraya önerilmiş, fakat o dönem ki maddi sıkıntılar nedeniyle transfer gerçekleşmemiştir. Şu anda trabzonsporda forma giymekte, süper ligde gol krallığına oynamaktadır.
her ne kadar deli gibi gol atsa da trabzonspor şampiyonluğu bunun yüzünden kaybedecektir kaybederse.
trabzonun öne geçtiği 4 maçta 3 puan alamamasına bakın, o maçlardaki kontraataklarda kaçan gollere bakın hep bu var içinde. gençlerbirliği maçı, göztepe maçı (öne geçmeden kaybettik), sivas maçı ve galatasaray maçı. sörloth kaçırdığı gollerle bu maçlarda trabzonu yaktı.
not: ligin ilk haftasında kasımpaşaya puan kaybımızda sörloth'un etkisi yoktu.
Kumaşı iyi iş yapar demiştim yapar Türkiye ligi için baya iyi forvet beşiktaşlı carew’i anımsatıyor. Hamsisporlular üzerinde para kazanamayacak çünkü kendisi kiralık. Az araştırın arkadaşlar. Evet.