uçlarda yaşayan burçtur ama yükseleni akrepse bence daha tehlikeli uçlarda yaşamakta ve gizemini bazen kendi de çözemez o kadar fazlsdır. diğer özellikleri arasan çıkar insanlarda.
Not; (bkz: #32325643) nolu entry ne kadar uçta olabileceğine örnektir.
Derin duygulara sahip. daima gerçekçi, ukala kişileri kaale almaz, bir cümlede kendini anlatan
Hayata karşı sert sevgi ve aşkı kutsal bilen çoğu zaman alıngan burçtur.
çok egoist ve götü kalkık bi burçtur..kendini beğenmişlikleri dillere destandır..'ne de olsa akrep burcuyum' diye sözleri olan mal ötesi bi şarkı var lan..bu kadar narsist olunmaz amk..hayır bi numaranızı da göremedik ki nereden geliyo bu özgüven
Mantığı ile hareket ettiği düşünülse de duygularının hassas olduğu, bir gerçektir. Dışarıdan soğuk görülseler de içlerinde kırılgan bir yapıları vardır. Ayrıca tehlike anlarında dik durup çatışmak yerine kaçıyorlar. Bir işte kaybedeceğini anladığı yerden hemen uzaklaşıyorlar.
Bu burcun insanlarının abartılarak anlatılmasını hoş karşılamıyorum. iltifatları hak etmediklerini düşünüyorum. Gizemli ve sırlarla dolu olmaları çekicilik sebepleri olabilir fakat bu yapıları kendilerine gerçekten çok zarar veriyor. Bu kadar sırrı saklamak gibi ağır bir yükü taşımak zor olduğu için de içki ve sigara gibi kendilerini uyuşturan aktivitelere eğilimli oluyorlar.
Kıskançtır, dikkatlidir, kendisi fire vermedikçe kandıramazsın, sevdiklerini sahiplenir ve dünyanın geriye kalan nüfusuna akıl almaz derecede umursamazdır.