Dahil olduğum burçtur. Kimseye de zararları yoktur. Siz kalkıp da bir zarar vermezseniz asla zarar görmezsiniz. Erkeği için kendimden söyleyebilirim ki sevdiği kişi için yeterince fedakarlık yapar. Ama yanlış bir hareketinde oldukça soğur ve acımasız olabilir.
Bu burcun erkeğiyle bir münakaşamız olmuştu. Bana duygularını dile getiriyor, güzel sözler söylüyor, bakmaya doyamıyormuş gibi bakıyor. Sanırsınız kırk yıllık aşık. Flört aşamasını bitirip bir üst levela geçelim dedim bana ben ciddi ilişkiye hazır değilim dedi. Ama hala tam bir aşk böceği.
Abartıldıkları kadar kıskanç bir akrebede rastlamadım. Kardeşimde akrep burcu. Haksız olsalar bile susmazlar sonra haklılarmışta kimse anlamıyor o yüzden susarlarmış gibi gösterirler kendilerini.
Genelde iyidirler.
Ve denildikleri kadar cinsellik düşkünüdürler.