ak saray

entry480 galeri98
    393.
  1. Özentilik abidesi. Ayrıca harcanan para çok fazla. Obama'yla sidik yarışına gircez diye.
    2 ...
  2. 394.
  3. Kasas suresi 81.ayet der susarım.
    2 ...
  4. 395.
  5. tarihin gördüğü en büyük israflardan biridir. teyfik fikret'ten han-ı yağma şiirini hatırlatır.
    2 ...
  6. 396.
  7. manevi babamızın ikematğahı olan mekandır.

    elini sürenin kolunu koparırız.
    2 ...
  8. 397.
  9. ben cumhurbaşkanı olsam ben de saray yaptırırdım kendime. hayatım boyunca nereden bulacağım sarayı bir daha? enayinin parasıyla yapılmıştır, iyi olmuştur.
    4 ...
  10. 398.
  11. türkiye sınırlarından daha çok korunan cumhurbaşkanlık sarayı.
    2 ...
  12. 399.
  13. gereksiz yere harcanan paradır. bir devletin muhteşemligi saraylarla degil yaptıgı islerle belli olur boyle ihtişamlı Saraylarla ancak goz boyarsiniz arap seyh lerinden farkınız kalmaz. kimse kusura bakmasın doğru.sadece yapım maaliyetiyle bitmiyor bu saray icin her ay harcanan giderlerde var. daha dune kadar nerden bulacaksiniz kaynağı diye kendilerini yirtanlar bizim bilmedigimiz bir kaynak keşfettiler her halde bunlarin parasıda oradan geliyor.
    4 ...
  14. 400.
  15. 2,5 tl lik doner yiyip kacak sarayi ovenler mutlu mudunuz?
    2 ...
  16. 401.
  17. Cerez parasidir birileri icin. Akp liler sevinin hirsizlar
    2 ...
  18. 402.
  19. tarih 13 Mart 1881'di. çerkesya'nın sürgünlerinden, gulaklarından ve varoşlarından gelen yoksul halkın iradesi (Narodnaya Volya) kışlık sarayı'nı çar 2. aleksandry'ın başına yıktı.
    4 ...
  20. 403.
  21. içinde tünel vardır ak koyunlar için duyrulur.
    4 ...
  22. 404.
  23. onlardaki yolsuzluk müzesiyse bizdekide yolsuzluk merkezi. ülkemizi eziklemeyin.
    3 ...
  24. 405.
  25. ak saray bu millete çok fazla.

    aslında bu millet bir ermeninin elinden para vermeden zorla alınan, ingiltere ve Amerikan konsolosluklarının arka bahçesindeki Çankaya köşküne layık.

    yıllardır emperyalistler tarafından sömürülmeye, aptal yerine konulmaya alışmışlar. okumuş aydın diye geçinenlerin de sığlıktan hainlikten başka yaptıkları bir şey yoktur.

    bu ülkeye çağ atlatan cumhurbaşkanı düşsün diye giderler gözü kapalı teröristlere oy verirler, ülkede havaalanı, yol, köprü yapılmasını istemezler. bu uğurda ülkeyi savaş meydanına çevirip yakıp yıkarlar.

    onlara göre komünizmde halka hizmetin yeri yoktur.
    6 ...
  26. 406.
  27. devlet başkanlarımız için yapılan ihtişamlı saray.
    1 ...
  28. 407.
  29. olması gerekeni yapmışlardır , ulan sanki adamın özel mülkü adam ölünce yada başkası seçilince başkası oturacak o koltuğa , 1 milyar liralık binayı kolay kolay kimse yıkamaz saçma sapan konuşmayınız .
    5 ...
  30. 408.
  31. etkileyici bir büyüklüğe sahip bugün gördüğüm resmi cumhurbaşkanlık sarayı.
    7 ...
  32. 409.
  33. yaptıkları yanlış, legal, doğru olmayan işlerin başına "ak" getirirlerse getirsinler allaha hesap vermekten kaçamayac(ak)lar.
    3 ...
  34. 410.
  35. saraydaki kadeh bardağının tanesi 1.000 tl iken asgari ücretin 1.000,54 olması izahı olmayan bir olaydır
    3 ...
  36. 411.
  37. beyaz saraydan özenilip yapılmış ve ismi de bu yüzden ak saray olduğunu düşündüğüm binadır.
    işin ilginç yanı rte'in saray değil de külliye demesidir.
    6 ...
  38. 412.
  39. her duydugumda adam harbi harbi yaptı la diyorum. sonrada ne geregi var?. ardından beyaz sarayı cagrıstıyo lan ismi?. wow amazing falan
    0 ...
  40. 413.
  41. 414.
  42. 415.
  43. 416.
  44. muhalefet tarafından fazla uzatılan konu. tamam yapıldı işte içi ne kadar lüks eşya varsa donatıldı. milyarlarca dolar devlet parası bu lüks için harcandı. oldu bitti. şimdi biraz ileriye bakıp böyle seylerin tekrarlanmaması için çare bulmak gerekir. kuru laftan ve sadece tayyip'in elini güçlendirmekten başka bir şey yapıldığı yok.
    0 ...
  45. 417.
© 2026 uludağ sözlük