o mutfakla, o damak zevkiyle nasıl duba gibi olmuyorlar anlamıyorum insanlarıdır. başka bir yerde maaş bıraktığın hesapla, orada en küçük dükkanda mahalle doyurursun. 2 liralık dönere masa donatıyor adamlar. yamulmuyorsam nihat ustaydı, düzeltin. orada yenmeden adanadan çıkmak yazık etmektir. çukurova üniversitesinin kızları da aşırı yardımcı sağolsunlar. her konuda.
özellikle hayatında hiç adana'ya gelmemiş kişiler tarafından olumsuz eleştirilen ve televizyonlarda olduklarından farklı ya da kötü bir şekilde abartılarak gösterilen insanlardır.
not: özgecan'ın katili adanalı değildir. adanalıların potansiyel tecavüzcü, sapık ve katil olduklarını düşünenler bu acımasız cinayetten sonra adana halkının verdikleri tepkilerden bihaberlerdir.
Adanalilar sicak kanli olmalariyla ovunurler. Hawalar sicak dogru ama insanlari tanimak icin bir hafta trafiginde araba kullanin. Bozuk yollar saga sola soven dolmuscular. Sanki sehrin yarisi dolmuscu dersiniz. Ve cok ama cok pahali got gibi evler...
tekrardan deneyimlerimi yineleyerek söylüyorum ki,
adanalı ile gülcen eğlencen yemek yiyip içcen ama kesinlikle tartışmaya girmeyeceksin. özünde delikanlılardır lakin burnundan getirmeyi iyi biliyorlar.
adanalılar ikiye ayrılır. adanalılar ve kendini adanalı sana devşirme göçebeler. olayları çıkaran şehrin kalitesini düşüren büyük ölçüde bu şehre göç eden topluluktur. kendi yerlisi içinde de kalitesiz insanlar illaki mevcut lakin sıcaklar çok fena.