yalnız son olarak lgbt bireyler hakkında yazdığı şeye katılmıyorum. herkes senin dünya görüşüne, inancına uygun yaşamak durumunda değil. senin hayatlarını, tercihlerini onaylamadığın insanların da her şeyde senin kadar hakkı var. sen onların hakları için savaşabildiğin gün aydınlık günler gelicek. biraz bunu düşün olur mu?
Vay demek ifşa! Hala öğrenemedin dimi benden daha iyi ifşacı olabileceğini.*
Alın millet, mi minör basmaya çalışan bi gariban görün.* https://galeri.uludagsozluk.com/r/803006/+
hayatımda gördügüm parmakla sayılır ender iyi ve degerli insanlardan sadece biri, benim için düşünceleri önemlidir. bir derdim oldugunda ilk haberi olandır yardımıma koşandır blackblock ile güçlerini birleştirip toplayandır öpüyorum alnınızdan abim ve minik abim.